Wie heeft er hier ervaring mee?
Groetjes Linda

Moderator: moderatorteam
Niets veranderd aan het voer, maar misschien wel zoals hierboven ook geschreven andere koekjes? andere kluiven? pensstaafjes noem het maar op...vinkje schreef:Ze schrijft dat er niets veranderd is aan het voer.
Misschien moet je eens veranderen van voer.
Hoi Scarlet. ik wil de ervaring best delen.Scarlett schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaringen met het schoonspoelen van de klieren.
Onze Charley, nu 6 maanden, heeft ook chronisch onstoken anaalklieren. Een maand lang verschillende ab kuurtjes gehad,, elke week laten uitknijpen. Niets hielp. Ben nu bezig met homeopathie, kan daar nog niet echt iets zinnings over zeggen. Zie wel dat hij niet lekker in zijn velletje zit, is wat lusteloos, eet slechter. Dus niet echt ziek, maar wat lamlendig. Een operatie aan die klieren zou een groot risico qua incontinentie inhouden en daarbij mag het niet voor zijn 1e levensjaar.
Voeding schijnen we héél goed te doen, volgens de kenners.
Dus alle opmerkingen, ervaringen etc. zijn heel welkom om ons manneke er overheen te krijgen.
Bij ons krijgen ze een lam en rijst brok van een eigen merk. Dat zijn we gaan voeren omdat Boris heel gevoelig was op zijn darmen en sindsdien gaat het erg goed. Ook Guido doet het er erg goed op, hij is trouwens niet anders gewend want we voerden het al voordat hij kwam. Verder krijgen ze een aantal keer per week versvlees met rijst of pasta en bruin brood. Varkens oren en koekjes van Nutro. Als beloning tijdens het trainen krijgt hij rodi worst er is echt niets verandert wat betreft het voer. Jullie hebben gelijk als je zegt dat de gasvorming in de darmen begint, maar ik vind het zo typisch dat het is begonnen na dat zijn anaalklieren zijn schoongemaakt.chrico schreef:Okee om niet in herhaling van mijn medeforummers te vallen maar wat voer je nu, brok diner enz enz?
Ik moet zeggen dat het schoonspoelen wel goed geholpen heeft. Zijn anaalklieren waren echt behoorlijk ontstoken. Aanhemzelf hebben we niets gemerkt in de zin van sleetje rijden of bijten, hij begon alleen heel erg te stinken. de ab kuren hebben echt niets geholpen en nadat ze zijn schoongespoeld was het wel meteen over. Alleen laat hij sindsdien heel erg scheten. Mag ik vragen wat jij je honden voert?Scarlett schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaringen met het schoonspoelen van de klieren.
Onze Charley, nu 6 maanden, heeft ook chronisch onstoken anaalklieren. Een maand lang verschillende ab kuurtjes gehad,, elke week laten uitknijpen. Niets hielp. Ben nu bezig met homeopathie, kan daar nog niet echt iets zinnings over zeggen. Zie wel dat hij niet lekker in zijn velletje zit, is wat lusteloos, eet slechter. Dus niet echt ziek, maar wat lamlendig. Een operatie aan die klieren zou een groot risico qua incontinentie inhouden en daarbij mag het niet voor zijn 1e levensjaar.
Dus alle opmerkingen, ervaringen etc. zijn heel welkom om ons manneke er overheen te krijgen.
colloidaal zilver!!!Scarlett schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaringen met het schoonspoelen van de klieren.
Dat was het eerste waar ik aan dacht.Wat me wel nog opviel en nog niet was genoemd geloof ik: je schrijft dat hij antibiotica heeft gehad. Antibiotica doden bacterien, slechte maar ook goede.
Wat is dat? waar kan je het krijgen en wat zou het moeten doen? Oke, iets voor de anaalklieren neem ik aan maar.....colloidaal zilver!!!
Ik voer 's ochtends Carnibest en 's avonds Farmfood. Altijd prima ontlasting, niet te dun, lekker stevig, niet hard. Raar praatje eigenlijk he, maar je ziet altijd zoveel aan de ontlasting!Mag ik vragen wat jij je honden voert?
colloidaal zilver bestel ik zelf altijd op www.huisdierendokter.nlScarlett schreef:Ik ben overgestapt op homeopathische middelen. Ik moet zeggen, tot nu toe met resultaat. Van de week weer bij de da geweest en de klieren waren duidelijk veel minder onstoken.Wat is dat? waar kan je het krijgen en wat zou het moeten doen? Oke, iets voor de anaalklieren neem ik aan maar.....colloidaal zilver!!!
Hij heeft nooit zichtbaar last gehad van zijn onsteking, geen sleetje rijden oid, maar omdat hij idd stonk, is de da erachter gekomen.
Ik voer 's ochtends Carnibest en 's avonds Farmfood. Altijd prima ontlasting, niet te dun, lekker stevig, niet hard. Raar praatje eigenlijk he, maar je ziet altijd zoveel aan de ontlasting!Mag ik vragen wat jij je honden voert?
Momenteel stinkt hij vreselijk uit zijn bek, maar zijn gebit is in orde. Mogelijk heeft dat er ook mee te maken. Het lichaam is een raar iets!