Ik wilde nu even snel via het forum reageren op een bericht en moest mij eerst opnieuw aanmelden (mijn ouide password was ineens niet geldig meer en een neiuwe kon ik via mijn profiel alleen maar laten zenden aan een niet meer bestaand (oud) email adres) .. Ik moest mij dus opnieuw aanmelden, heb dat gedaan en ben na een dag goed gekeurd ! Wil ik nu net reageren , kan dat nog steeds niet ...

Na het reageren kun je overal lezen las ik net in de procedure ... dat kon ik toch zonder aanmelden ook al ??? Nu moet ik hier weer een keer extra goedgekeurd worden ... Hmmm vind ik wel vaag allemaal maar er zullen wel slechte ervaringen zijn opgedaan dat het nu allemaal zo omslachtig (en tijdrovend) moet gaan ! 8O
Nou ja, ik ben Robbert , getrouwd met Nancy en we wonen in Amsterdam Zuidoost (Gein) met onze honden Bowie (Golden retriever) en Lian (Shar Pei) ! De Shar Pei is mijn favoriete ras aller tijden en de Golden is vooral een zeer geliefd ras van Nancy. Momenteel doen we niets met onze honden behalve dat het onze maatjes zijn

Groeten,
Robbert