Om maar meteen met de deur in huis te vallen... Een poos geleden heb ik in een topic gelezen over het aanvragen van een kennelnaam en hierin gaf iemand een tip dat je bij de FCI (dacht ik) kon navragen of je eventuele kennelnaam al bestond. Alleen... nu kan ik het topic niet meer vinden.
Dus... kan iemand mij helpen aan het adres, telefoonnummer of mailadres van het FCI of een andere instantie waar ik kan navragen of de kennelnaam die ik wil al in gebruik is.
Alvast bedankt voor alle hulp.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kennelnaam aanvragen
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
Kennelnaam aanvragen
Groetjes Lilian, Yuno en Dano*
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Het website adres van de FCI is: http://www.fci.be
Op deze site staat hun mail-adres, telefoonnummer enzovoorts. Op deze manier heb ik geinformeerd naar de beschikbaarheid van mijn aangevraagde kennelnamen. Ze hebben mij er heel goed (en snel) mee geholpen destijds!
Succes ermee!
O ja, ik heb mijn e-mails in het Engels gestuurd, Nederlands kunnen volgens mij de meeste medewerkers daar niet.
Op deze site staat hun mail-adres, telefoonnummer enzovoorts. Op deze manier heb ik geinformeerd naar de beschikbaarheid van mijn aangevraagde kennelnamen. Ze hebben mij er heel goed (en snel) mee geholpen destijds!
Succes ermee!

O ja, ik heb mijn e-mails in het Engels gestuurd, Nederlands kunnen volgens mij de meeste medewerkers daar niet.
-
- Vaste gebruiker
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik zal voor je duimen! Je Engels hoeft echt niet perfect te zijn hoor, ze begrijpen het best wel. Als je er niet uit komt mag je me wel een PB sturen, zal ik de door mij verzonden mail (de engelse tekst ervan) wel naar je toe mailen.Yuno schreef:Super! Bedankt voor je snelle reactie! Ik zal me eens buigen over een goede engelse mail. Ik hoop dat ales net zo snel mag verlopen als bij jou.
-
- Vaste gebruiker