Hallo allemaal,
ik heb een bullterrier van 19maanden, ze is hartstikke leuk, maar vorige week is ze aangevallen door een andere hond en sindsdien heeft ze al 5x gevochten, weet iemand misschien een betere oplossing dan vast houden of muilkorf. ik hoop dat iemand tips voor me heeft want ik wil niet dat mijn schatje een moordmachine wordt.
alvast thanxxxxxxxxx
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
agressie
Moderator: moderatorteam
- MissTique
- Actief
- Contacteer:
Ik vind dit altijd heel moeilijk, en ik zit zelf op cursus met Ozzy (ook een bull terrier) en ik zou zeker advies vragen aan mijn instructrice en misschien een gedragstraining vragen.
Misschien heb je iets aan deze link: http://www.hondenschoolvlietstede.nl/probleemgedrag/
Je woont tenslotte in Den Haag en dit is niet zo ver weg, je kunt hier een formuliertje invullen, ik denk dat Bernice je wel kan helpen.
Misschien heb je iets aan deze link: http://www.hondenschoolvlietstede.nl/probleemgedrag/
Je woont tenslotte in Den Haag en dit is niet zo ver weg, je kunt hier een formuliertje invullen, ik denk dat Bernice je wel kan helpen.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- M@ri@nne
- Zeer actief