Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even voorstellen
Moderator: moderatorteam
even voorstellen
Dit forum was helemaal nieuw voor mij tot dat iemand mij attendeerde op foto's van mijn honden in de fotohoek (herfstcoursing),ontzettend mooie foto's van mijn Italiaanse windhondjes sofietje, ZsaZsa en Casper.
mijn naam is marga en ben in het bezit van 10 italiaanse windhondjes (of bezitten zij mij? daar zijn we nog niet achter).
4 van deze lopen regelmatig op de renbaan of een coursing in het veld, op de foto's kun je zien dat ze erg graag achter dat haas aan willen maar het riempje houdt ze tegen heel vervelend dat je steeds op je beurt moet wachten.
verder is louise gepensioneerd van de renbaan ze mogen maar lopen tot het einde van het jaar waarin ze 8 jaar worden, Froggy is een italiaantje uit het asiel, Annie, Ivy en petunia zijn te klein om te rennen op de ren baan ( ze lopen wel een trainings rondje of een aangepaste coursing), en fritsie is weer te groot voor de wedstrijden maar traint regelmatig mee.
zo dat waren de honden waar ik mijn leven naar heb ingericht.
mijn naam is marga en ben in het bezit van 10 italiaanse windhondjes (of bezitten zij mij? daar zijn we nog niet achter).
4 van deze lopen regelmatig op de renbaan of een coursing in het veld, op de foto's kun je zien dat ze erg graag achter dat haas aan willen maar het riempje houdt ze tegen heel vervelend dat je steeds op je beurt moet wachten.
verder is louise gepensioneerd van de renbaan ze mogen maar lopen tot het einde van het jaar waarin ze 8 jaar worden, Froggy is een italiaantje uit het asiel, Annie, Ivy en petunia zijn te klein om te rennen op de ren baan ( ze lopen wel een trainings rondje of een aangepaste coursing), en fritsie is weer te groot voor de wedstrijden maar traint regelmatig mee.
zo dat waren de honden waar ik mijn leven naar heb ingericht.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom, leuke hondjes en inderdaad, verbazend snel zijn ze! 8O
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- JoviGirlAnita
- Zeer actief
- Contacteer:
- MissTique
- Actief
- Contacteer:
- alma
- Zeer actief
- plop
- Zeer actief
Re: even voorstellen
je bent geweldigbasil schreef:ja en wie was die iemandfunny features schreef:Dit forum was helemaal nieuw voor mij tot dat iemand mij attendeerde op foto's van mijn honden in de fotohoek (herfstcoursing),ontzettend mooie foto's van mijn Italiaanse windhondjes sofietje, ZsaZsa en Casper.
zo dat waren de honden waar ik mijn leven naar heb ingericht.hoi marga
:
:
:
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer: