Kortgeleden heb ik ontdekt dat dit forum bestaat. Waarom ik daar niet eerder van op de hoogte was ? Geen idee.
Waar kwam ik het adres www.hondenforum.nl ook al weer tegen ? Ook hier moet ik zeggen: geen idee. Weet ik niet meer.
Als bezitter van een drietal honden ben ik uiteraard geïnteresseerd in honden en hoop ik op dit forum een aantal leuke contacten te ontdekken.
Welke honden heb ik ?
Nou om te beginnen onze jongste: Fanny. We hebben Fanny (een blue merle Schotse collie) nu 2 weken in huis en ze maakt het uitstekend. Afgelopen zondag is Fanny 10 weken geworden.
Daarnaast hebben we Dylan, een zeer eigenzinnige Pekingees van anderhalf jaar. Dylan doet de raskenmerken dus absoluut recht aan, want de eigenzinnigheid is een van de kenbaarheden van het ras Pekingees.
En wie hebben we nog meer ? Onze Luka. Een heel klein hondje met wat eigenschappen van de Tibetaanse Spaniel (op de achterpoten lopen), de Pekingees (vorm van het gezicht, alhoewel minder plat) en de Chihuahua (de kleinheid). Luka wordt bijna 2 jaar.
De combinatie Fanny (teef) en Dylan en Luka (beide reu) gaat uitstekend. Wel moet ik daarbij opmerken dat Dylan en Luka gecastreerde reuen zijn.
Ik ben overigens woonachtig op het Brabantse platteland in de gemeente Asten. En mijn leeftijd dan ook maar even: 50 jaar precies. (De leeftijden van de honden heb ik immers ook genoemd

Ik ga het forum eens nader verkennen.
Groeten van
Louis