Meer dan 23 jaar geleden is Hondenforum gestart onder de vleugels van Michiel van Farmfood. In die 23 jaar is er heel veel veranderd, ook aan de technische kant bij Farmfood. Ze hebben daar niet meer de mogelijkheid om het forum te 'hosten' en zijn op zoek gegaan naar mogelijkheden om de site ook zonder Farmfood in de lucht te houden. Daarbij is Michiel enige tijd geleden bij mij (Bart) uitgekomen.
Ze kwamen bij mij terecht omdat ik de eigenaar ben van Bokt.nl en jaren betrokken ben geweest bij de ontwikkeling van de software waar o.a. Hondenforum.nl op draait. Het was erg zonde als Hondenforum.nl zou verdwijnen dus op 17 september is de site, relatief geruisloos, overgezet naar de servers van Bokt.nl . Alles lijkt ook hier gewoon te draaien, ik hoor het erg graag van jullie als er toch iets niet goed werkt.
Jullie zullen mij verder niet heel veel zien. Ik regel de technische kant van de site (hardware, software, updates, etc), alle andere zaken zijn voor het zeer capabele moderatorteam dat jullie al jaren kennen.
Als er vragen zijn; laat vooral weten. En verder; heel veel plezier op het forum!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenforum.nl verhuisd naar Bokt.nl
Moderator: moderatorteam
- bartvb
- Vaste gebruiker
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Hondenforum.nl verhuisd naar Bokt.nl
Welkom en bedankt voor de kans die dit archief forum krijgt kan nog altijd veel tips vinden voor mijn hond