Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fire heeft bij zijn achterpoot een bultje , Ik had vorige week wel al gezien dat er wat haar weg wad en een korstje dus dacht te hard gerend dus geschaafd , maar sinds een paar dagen werd het dikker en vanmorgen kwam er ook vocht uit dus had zoiets even langs de DA.
We gaan er voor nu uit dat het een ontsteking is en moet het met de ab slinken anders een tumortje en kan het nog prima weg gehaald worden hij heeft aan die kant ook een opgezet kliertje.
Maar Fire is verder gewoon Fire eet en drinkt goed .
nu natuurlijk gigantische rood omdat er naar gekeken is.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Zou het te hoog voor zitten en zat ook niks in, het is ook vrij hard
Te hoog lijkt me geen argument, een grasaar kan door het hele lichaam kruipen, dus kan ook daar naar toe zijn gegaan.
Ita had er ooit een aan de (boven)zijkant van haar kop en ze heeft nooit op haar kop gelopen
Of het te hard zou zijn daarvoor kan ik (uiteraard) niet beoordelen.
Een opgezet kliertje kan ook komen door die ontsteking.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
alm@ schreef: ↑07 aug 2024 12:18
Hé wat vervelend. Hopelijk is het niks bijzonders. Is het niet gewoon een hotspot?
Nee dat had de da vast wel herkend neem ik aan ze wijden aan hotspots ed ook berichten op hun fb pagina.
Hij had vrijdag ook aan die kant een opgezette klier en de AB doet ook niks.
Is Bram nu wel op vakantie dus andere da kijkt eerst sowieso hoe en wat .
Maar mocht het weg gehaald moeten worden kan dat gelijk
alm@ schreef: ↑07 aug 2024 12:18
Hé wat vervelend. Hopelijk is het niks bijzonders. Is het niet gewoon een hotspot?
Nee dat had de da vast wel herkend neem ik aan ze wijden aan hotspots ed ook berichten op hun fb pagina.
Hij had vrijdag ook aan die kant een opgezette klier en de AB doet ook niks.
Is Bram nu wel op vakantie dus andere da kijkt eerst sowieso hoe en wat .
Maar mocht het weg gehaald moeten worden kan dat gelijk
Opgezette klier en AB. Dan zal het inderdaad geen hotspot zijn. Duimen maar
Hopelijk hoeft het niet, maar fijn dat het meteen weggehaald kan worden als het moet.
Succes!
Ik zal voor Fire duimen
Zo bultje is iig weg.
Worst naar het lab opgestuurd , 23 augustus de hechtingen eruit en dan is ook de uitslag van het bultje der hopen we.
En dan hopen dat het gewoon ook klaar is met de bultjes ellende.
Comfycone ook eens gebruiken naar 9 jaar in de kast liggen.
Daar is Fire toch boos over
Dus toch maar weggehaald.
Lijkt me wel verstandig.
Die comfycone is nog niks vergeleken met zo'n harde toeter
Denk dat dan de hele buurt had geweten dat Fire het er niet mee eens was
Patricia. schreef: ↑09 aug 2024 14:24
Zo bultje is iig weg.
Worst naar het lab opgestuurd , 23 augustus de hechtingen eruit en dan is ook de uitslag van het bultje der hopen we.
O jee, twee weken wachten? Pffff. Hoe oud is Fire?
Zo bultje is iig weg.
Ja het is niet anders voor nu, het bultje is weg en hopelijk blijft het daar ook gewoon bij.
En Fire worst eind van de maand 9 jaar
ranetje schreef: ↑09 aug 2024 16:05
Dus toch maar weggehaald.
Lijkt me wel verstandig.
Die comfycone is nog niks vergeleken met zo'n harde toeter
Denk dat dan de hele buurt had geweten dat Fire het er niet mee eens was
Ja dat vertelde ik hem ook dat deze beter is dan van de da.
En nu is hij gewoon even lekker af.
En vanacht weer om en mocht hij er de hele tijd aan willen zitten dan zit hij er ook zo weer om.
Zo bultje is iig weg.
Inderdaad, lang. Zeker als je op dit soort uitslagen moet wachten. Duimen dat het gewoon weg is en nu weer helemaal goed.
DA heeft hem ook nog onder de microscoop gehad , ivm de opgezette lymfklier, maar hij kon niet met 100% zekerheid zeggen dat het echt een mastceltumor was, dus wilde niet rigoureus de lymfklier eruit halen anders had hij dat gelijk gedaan, hadden we ook zo afgesproken.
Maar hij zag ook onstekingswaarde en nog 2 andere dingetjes.
Dus voor nu gaan we van het positieve uit.
En mocht de uitslag eerder binnen zijn en "slecht" zijn zal ik dat vast gelijk horen.
Meneer heeft vanacht met zijn comfycone de hele nacht straks tegen mij aangelegen, af en toe moest ik hem helpen omdat hij natuutlijk anders wilde liggen maar geen moer zag.
Eerste wat hij deed was drinken toen de code afging.
Hij hoeft hem van mij ook absoluut niet de hele dag om alleen als ik hem niet in de gaten kan houden zoals s'nachts bv.
En zeker niet met de komende hitte ook
Hopelijk herstelt alles snel, dan is die cone ook niet meer nodig.
Ik dacht net nou Fire hoeft vanacht met die hitte zijn cone niet om, hij blijft er al de hele dag best netjes vanaf , verdween net bijna heel die poot in zijn bek om eens uit gebreid te gaan wassen
Sorry jongen je hebt pech