Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vier weken Tedje...
Moderator: moderatorteam
- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Vier weken Tedje...
.... en ze is alles wat we wilden!
Een pupje. Een dondersteen-pupje. Een onderzoekend pupje. Een weer 'niets-laten-slingeren' pupje. Een vermoeiend pupje, volgens Teun. Maar ook een braaf pupje. En een verrijkend pupje, voor ons èn voor Teun.
Ze kent haar naam. Ze komt als ik haar roep. En in principe piest en poept ze buiten. Soms is ze voor Teun wat druk, maar tegelijkertijd vind Teun het eigenlijk ook alleen maar leuk. Buiten gaat zij ook gelijk tussen vreemde hond en Ted, zo van "halloooo, dit is wel mijn kleine he!"
En Tedje groeit als een malle. Van 6.7 kilo 4 weken geleden naar 10.5 nu. De mininageltjes aan haar teentjes zijn nu al heuse teentjes.
Hoe anders is deze puppentijd, dan die van Teun 3.5 jaar geleden. Ik geniet van iedere seconde. En ook van Teun. Teun is ineens helemaal niet meer stout. Die lijkt ineens volwassen. Ik laat gewoon op straat haar lijn los, als de kleine ergens in het gras wil liggen en ik de kleine even moet porren/paaien om door te lopen. Teun wacht gewoon braaf met de losse lijn op haar rug.
Dit gáát nog veranderen. Teun is Teun, en Tedje is van dezelfde moeder, straks gaan we echt weer two sisters in crime krijgen. Maar voor nu geniet ik even van dit.
En ik verheug me ook op two sisters in crime (net zoals Saar en Miep), waarvan de oudste precies weet tot hoever ze kan gaan. Teun is echt Saar de tweede.
Een pupje. Een dondersteen-pupje. Een onderzoekend pupje. Een weer 'niets-laten-slingeren' pupje. Een vermoeiend pupje, volgens Teun. Maar ook een braaf pupje. En een verrijkend pupje, voor ons èn voor Teun.
Ze kent haar naam. Ze komt als ik haar roep. En in principe piest en poept ze buiten. Soms is ze voor Teun wat druk, maar tegelijkertijd vind Teun het eigenlijk ook alleen maar leuk. Buiten gaat zij ook gelijk tussen vreemde hond en Ted, zo van "halloooo, dit is wel mijn kleine he!"
En Tedje groeit als een malle. Van 6.7 kilo 4 weken geleden naar 10.5 nu. De mininageltjes aan haar teentjes zijn nu al heuse teentjes.
Hoe anders is deze puppentijd, dan die van Teun 3.5 jaar geleden. Ik geniet van iedere seconde. En ook van Teun. Teun is ineens helemaal niet meer stout. Die lijkt ineens volwassen. Ik laat gewoon op straat haar lijn los, als de kleine ergens in het gras wil liggen en ik de kleine even moet porren/paaien om door te lopen. Teun wacht gewoon braaf met de losse lijn op haar rug.
Dit gáát nog veranderen. Teun is Teun, en Tedje is van dezelfde moeder, straks gaan we echt weer two sisters in crime krijgen. Maar voor nu geniet ik even van dit.
En ik verheug me ook op two sisters in crime (net zoals Saar en Miep), waarvan de oudste precies weet tot hoever ze kan gaan. Teun is echt Saar de tweede.
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Vier weken Tedje...
Mooi Marion 
Heerlijk om naar te kijken en je te verheugen op het vervolg

Heerlijk om naar te kijken en je te verheugen op het vervolg

- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Wat een fantastisch leuk verhaal over Tedje en Teun. Zo leuk om te lezen. Begrijp helemaal dat je geniet van je dames Marion.

Neeltje
- Branka
- moderator
Heerlijk! Hopelijk volgen er nog heel wat van deze genietmomenten en -topics!

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Marion.
- Zeer actief

Teun en buurhhond hebben in juni wel geholpen met afbreken. Denk dat Ted dat ook heel snel kan haha

Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
Vind het zo fijn voor je dat je zo een heerlijke puppy tijd hebt met Teddy.
Groetjes, Terry
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
- Actief
Wat heerlijk voor jullie dat het zo goed gaat en zo mooi past. Mooi ook om te zien hé dat de andere hond ook zo veranderd dan