Ik ben C, kom uit wijhe en heb 2 border terriers. 1 herplaatser van inmiddels 6 jaar, gekocht op 8 mnd leeftijd, gecastereerde reu. En 2.5 jaar geleden hebben we nog een border pup erbij genomen. Zei heet Frits, teefje.
Thuis opgegroeid met borders, en de liefde is nooit over gegaan. Eenmaal eigen huis was een border. En zodoende met een herplaatser begonnen die we weer helemaal 'goed' gekregen hebben.
De wens was altijd om een keer een gelegenheidsnestje te doen. We hebben een 58 dagen geleden Frits door een hele knappe reu (met stamboom) laten dekken. Frits zelf heeft geen stamboom, haar vader wel. We hebben haar wel op slem laten onderzoeken; negatief. Een rontgenfoto is gemaakt en het belooft een groot nest te worden als alles goed mag gaan. Zeker 7 of 8 pups te zien op de foti. Ik had gehoopt op max 4 of 5.
Zelf heb ik de opleiding paraveterinair afgerond dus ben van heel veel al wel op de hoogte en ook heel goed voorbereid op de bevalling en de pups. Maar toch hoop ik op dit forum nog meer tips en trics te lezen

En uiteraard wil ik jullie op de hoogte houden van de puppy spam.
Groetjes jack (links) en frits (rechts)