Volgens assistente moet je dan toch de 21 dagen wachten voor je de grens over mag, ook al ent je binnen de 3 jaar!
Volgens mij is dit niet zo, volgens haar wel en hebben we de discussie maar afgebroken

Wie heeft er nu gelijk?
Moderator: moderatorteam
Nee hoor dan hoef je niet 3 weken te wachten voordat je de grens over gaat.Hamilton schreef: ↑05 apr 2022 15:48 Kleine discussie met de dierenarts assistente, ik bel voor een afspraak om voor Nisvan de Rabies enting te laten herhalen ( 1e enting 10-5 2016, 2e enting 6-5 2019) dus vòòr 6-5 2022 herhalen.
Volgens assistente moet je dan toch de 21 dagen wachten voor je de grens over mag, ook al ent je binnen de 3 jaar!
Volgens mij is dit niet zo, volgens haar wel en hebben we de discussie maar afgebroken![]()
Wie heeft er nu gelijk?
Volgens de assistente, zegt Hamilton
Nee hoor een lievere dierenarts kan ik niet vinden
Wat bedoel je?Chihuahua-paws schreef: ↑28 apr 2022 18:59 Het verloopt 06-05 dus als je nu vaccineert en je gaat net in mei met vakantie de eerste week of de tweede dan heb je dus idd gewoon pech.
Nee, ik wilde alleen maar een afspraak maken om vòòr 6 mei de rabiës enting te herhalen, geen land genoemd waar wij eventueel heen zullen gaan.Chihuahua-paws schreef: ↑28 apr 2022 23:26 Ik weet niet naar welk land er gereisd wordt maar ik ben er vanuit gegaan omdat de assistente zo standvastig is dat de reis ergens naartoe voerde waar extra regels of iets andere regels gelden.