Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Shih tzu
- Aantal honden: 1
Pup
Goede middag mijn pup moet in de nacht zijn behoefte doen
Mijn vraag is wanneer hoeft hij in de nacht niet meer en dat in de nacht kan je niet omdraaien dat hij dat niet meer doet ik heb voor het eerst een pup misschien rare vraag
Ik hoor het graag
Mvg fred
Mijn vraag is wanneer hoeft hij in de nacht niet meer en dat in de nacht kan je niet omdraaien dat hij dat niet meer doet ik heb voor het eerst een pup misschien rare vraag
Ik hoor het graag
Mvg fred
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Pup
Vreemde vragen bestaan niet zeggen ze altijd.ferdinand11 schreef: ↑12 feb 2022 17:29 Goede middag mijn pup moet in de nacht zijn behoefte doen
Ik hoor het graag
Mvg fred
Het verschild heel erg per hond wanneer ze nachts niet meer naar buiten moeten, daar is geen standaard voor.
Bij mij zijn ze altijd wel voor een jaar zindelijk zeg maar
Hoe gaat het nu samen met de kat?
-
- nieuw lid
Bedankt voor u reactie eerste twee weken hele nacht door geslapen nu drie dagen moet hij eruit
Met de kat gaat het wel steeds iets beter gelukkig geduld loont
Mvg fred
Mvg fred
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Wetterhoun
Ja dat kan, even een terugslag zeg maar. Dat zal nog wel vaker gebeuren, een hele tijd slapen ze 's nachts door en dan moeten ze er ineens weer uit. Het hoort erbij en uiteindelijk komt het altijd goed.ferdinand11 schreef: ↑12 feb 2022 18:03 Bedankt voor u reactie eerste twee weken hele nacht door geslapen nu drie dagen moet hij eruit
Mvg fred
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Gaat het om plasjes?ferdinand11 schreef: ↑12 feb 2022 18:03 Bedankt voor u reactie eerste twee weken hele nacht door geslapen nu drie dagen moet hij eruit
Mvg fred
Moet hij overdag ook vaker?
Als dat het geval is en hij is niet begonnen met drinken van grote hoeveelheden water, dan zou ik even voor de zekerheid een plasje opvangen en laten nakijken.
Blaasontsteking wil bij pupjes ook nog wel eens een terugval opleveren.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Je zal toch echt geduld moeten hebben. Met het halen van een pup heb je niet alleen schattigheid en levendigheid in huis gehaald maar ook verplichtingen. Opruimen van drollen en pies hoort er nou eenmaal bij. En ja;
ook een of meerdere keren midden in de nacht je bed uit moeten hoort daarbij. Dat kan nog best een paar weken zo blijven. Je moet het echt gaan zien tegenover de minimaal 15 jaren die je zonder gedoe plezier met en van je hond gaat hebben. Geduld is de sleutel tot dat plezier. Hou alsjeblieft 1 ding goed in de gaten. Wordt niet kwaad op de pup en straf vooral niet.. De hond doet het niet om je te pesten.
ook een of meerdere keren midden in de nacht je bed uit moeten hoort daarbij. Dat kan nog best een paar weken zo blijven. Je moet het echt gaan zien tegenover de minimaal 15 jaren die je zonder gedoe plezier met en van je hond gaat hebben. Geduld is de sleutel tot dat plezier. Hou alsjeblieft 1 ding goed in de gaten. Wordt niet kwaad op de pup en straf vooral niet.. De hond doet het niet om je te pesten.
-
- nieuw lid
Nee ik wordt nooit boos de vraag was alleen maar om te weten hoe en wat het gaat allemaal want er zijn zoveel verschillende meningen wordt alleen maar wijzer hoe ik het moet doen
Bedankt voor u reactie
Fred
Bedankt voor u reactie
Fred
- yvon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
- Aantal honden: 2
- Contacteer: