Ik heb contact met de eigenaar van een erg leuke reu, als deze groen licht heeft, kunnen we de nestaankondiging openbaar maken.
De facebookpagina van mijn 'kenneltje':
Ngarra Matimbi
Bindi

Moderator: moderatorteam
Ja bizar snel is de tijd gegaan
(Te snel op verzenden geklikt)kloesje schreef:Ja bizar snel is de tijd gegaan![]()
Ik heb destijds een groep gemaakt, zodat ik deze verborgen kon houden en al wel wat dingen erop kon zetten.
Helaas kan ik deze nu niet omzetten, ik denk er nog even over of ik er nog een groep van wil maken.
Anderzijds, de mensen die echt geïnteresseerd zijn, kunnen altijd lid worden![]()
![]()
Later dit jaar wil ook nog wel een website maken, maar daar moet ik me nog even in verdiepen wat daarin het handigst is
Ik ga er eens naar kijken, thanx!crutz schreef: ↑07 jul 2021 08:46(Te snel op verzenden geklikt)kloesje schreef:Ja bizar snel is de tijd gegaan![]()
Ik heb destijds een groep gemaakt, zodat ik deze verborgen kon houden en al wel wat dingen erop kon zetten.
Helaas kan ik deze nu niet omzetten, ik denk er nog even over of ik er nog een groep van wil maken.
Anderzijds, de mensen die echt geïnteresseerd zijn, kunnen altijd lid worden![]()
![]()
Later dit jaar wil ook nog wel een website maken, maar daar moet ik me nog even in verdiepen wat daarin het handigst is
Je kan een Facebook pagina aanmaken en daar deze groep aan linken.
Dan heb je op de pagina de openbare info. En voor meer geïnteresseerden/pupkopers is dan de groep.