Ik denk dat ze, net als ik, dat overzichtelijke fijn vindt naast ruimte om door plassen in het gras te rauzen. Lekker keutelen over verschillende graspaadjes.

Wat vinden jullie honden het leukst?
Moderator: moderatorteam
Haha dat kan natuurlijk ookSekreetje schreef:Alles.1: die van mij is een echte straatslet. Maakt hem niets uit, als hij maar buiten is.
Dat door het dorp snap ik wel maar vind ik zelf stom. Char probeert altijd op de dijk terecht te komen. Loopt op zich wel leuk, afwisselend grote, dure huizen en kleine dijkhuizen maar ik heb echt geen idee waarom zij het zo leuk vindt.dagmar88 schreef:Sjaak in het dorp en de andere twee is het een worst, zolang het maar 8 meter voor me is.
Dat laatste heeft Char dus ook, ik denk dat dat dat 1 van de redenen is waarom ze die overzichtelijke natuurgebieden zo leuk vindt.Frootje schreef:Froo vindt de stad en het dorp heel leuk, daar wandelt ze graag mee, en het liefst voorop. Welke stad of dorp het is maakt trouwens echt geen ruk uit. Volgens mij heeft ze gewoon door dat mensen naar haar kijken en massaal aandacht voor haar hebben, de slettebak.![]()
Met vreemde routes in de natuur doe je haar niet zo’n plezier. Ik heb het gevoel dat het te maken heeft met andere honden, die kom je daar natuurlijk vaker tegen dan in de stad. Ze loopt wel mee maar ze zou wel liever ergens anders lopen. Ze loopt het liefst bij huis in de buurt, daar is een losloopstukje waar ze lekker kan spelen. Er is ook een grasveld dat we vaak huren en dat kent ze inmiddels heel goed, je kunt haar geen groter plezier doen dan daarheen mogen.
Aah kijk 'm gaan