Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Strand met Aki

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Strand met Aki

Ongelezen bericht door blondie »

Afbeelding
Afbeelding
Puppie terug!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Strand met Aki

Ongelezen bericht door blondie »

Lief dat je het vraagt. En eerlijk. Het is lastig. Het gaat goed met de katten, al zijn ze af en toe druk en als wij de katten corrigeren reageert Aak nerveus daarop. Het andere moment spelen ze wel samen of liggen ze gedrieën in de bench en verzorgen ze elkaar. Of het aan de katten ligt, of aan het gemis van een hond in huis... Aak wil continue aandacht en affectie. Heb het met Bluf destijds ervaren, die werd na een paar weken enorm anders in gedrag na de dood van Finn, op het depressieve af. Toen Jol haar intrede deed was ze weer blij, en nam voor lief dat Jol niets van haar moest hebben in eerste instantie.
Eerlijk gezegd gaat het dus niet helemaal lekker. Het is soms moeilijk, om een balans te vinden. Niet geïrriteerd te raken door bepaald nerveus gedrag, soms denk ik dat het aan de katten ligt. Maar als ze dan weer spelen met elkaar, waarbij Aak dus ook balletjes gooit voor ze en een spel gemaakt wordt middels de kattentunnel, dan denk ik weer, nee daar ligt het ook niet aan.
En als het bij elkaar ligt en ze verzorgen elkaar, dan strookt dat ook niet met dat hij het lastig vindt dat de katten er zijn.
Zelf zit ik ook niet goed in mijn vel, dus dat helpt ook niet echt.

Ik denk dus sterk dat hij een andere hond in huis mist (en wij ook eerlijk gezegd) maar zo een twee drie heb je gewoonweg in deze periode niet zomaar een match.

Eigenlijk moet ik dit misschien niet posten, maar het is zoals het is. We missen Jol allemaal gewoon enorm.
Dennenappel
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Het is ook gewoon heel wat om je maatje te moeten missen, voor Aki en voor jullie :J:
Dat heeft allemaal tijd nodig.
Ik hoop dat jullie snel een passend maatje kunnen vinden zodat het weer wat completer zal voelen.

Aki heeft zo’n mooi hoofd :I:
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Mooie Aki :I:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”