Jip bleef thuis (gruwelijk verwend door mijn ouders) maar de borders konden gelukkig wel mee! Zij vonden het ook heerlijk!
Kleine selectie van de foto’s.

Moderator: moderatorteam

Hij is nog niet wedstrijdklaar... raakvlakken en palen beheerst hij nog niet. Heb, buiten de trainingen ook weinig kunnen trainen de afgelopen tijd dus dat helpt ook niet echt. Komt nu weer wat meer tijd en dat merkte ik ook meteen. Dus ik hoop toch wel echt komend jaar. Heb er wel weer zin in!sirene schreef:Wat een heerlijke vakantie!
En wanneer zie ik je nu eindelijk weer eens met Vik? Ga je binnenkort al wedstrijden lopen?
Echt een aanrader. Iedereen heeft het enorm naar zijn zin gehadYvetteJ schreef:Oh wauw!!! Dat ziet er fantastisch uit zeg! Gaaf!!

Ja leuk! Lijkt me leuk om elkaar weer eens vaker te gaan zien. Ben heel benieuwd naar Vik ookLysette schreef:Hij is nog niet wedstrijdklaar... raakvlakken en palen beheerst hij nog niet. Heb, buiten de trainingen ook weinig kunnen trainen de afgelopen tijd dus dat helpt ook niet echt. Komt nu weer wat meer tijd en dat merkte ik ook meteen. Dus ik hoop toch wel echt komend jaar. Heb er wel weer zin in!sirene schreef:Wat een heerlijke vakantie!
En wanneer zie ik je nu eindelijk weer eens met Vik? Ga je binnenkort al wedstrijden lopen?
Lijkt me ook heel gezellig! En Vik is echt heel leuksirene schreef:Ja leuk! Lijkt me leuk om elkaar weer eens vaker te gaan zien. Ben heel benieuwd naar Vik ookLysette schreef:Hij is nog niet wedstrijdklaar... raakvlakken en palen beheerst hij nog niet. Heb, buiten de trainingen ook weinig kunnen trainen de afgelopen tijd dus dat helpt ook niet echt. Komt nu weer wat meer tijd en dat merkte ik ook meteen. Dus ik hoop toch wel echt komend jaar. Heb er wel weer zin in!sirene schreef:Wat een heerlijke vakantie!
ben ook heel benieuwd naar Ren!Het is echt prachtig. Ieder gebied heeft wel iets. Wij waren vooral erg weg van de hooglanden (Hardangervidda oa.) De fjorden zijn ook mooi maar ook wel drukker en voller.Manuma schreef:Wat een prachtige foto'sNoorwegen moet ik ook nog eens bezoeken. Het ziet er altijd zo sprookjesachtig uit.
Die laatste foto is echt ontzettend mooi.
Vik plonst overal in en zo vaak je wilt dus een ideaal modelLothian schreef:Heel erg mooi! Die springfoto's zijn leuk.
Oooh dat is zuur! Zweden is ook erg mooi inderdaad, ook geen strafCendy schreef:Oooh jaloers![]()
Wij zouden er nu eigenlijk op vakantie zijn, maar dat kan nu niet![]()
Zitten nu in Zweden, ook heel mooi!