Na 8 km was ze heerlijk moe maar wel voldaan.

Moderator: moderatorteam
We kwamen een gezin tegen. Die vrouw bekijkt Karma eens en zegt:” wat een lollig lelijk vrolijk hondje”Elmo/maureen schreef:Prachtige omgeving met mooie Karma
Wat zei je? Wat een lollig lelijk vrolijk kindje?flamme schreef:We kwamen een gezin tegen. Die vrouw bekijkt Karma eens en zegt:” wat een lollig lelijk vrolijk hondje”Elmo/maureen schreef:Prachtige omgeving met mooie Karma
Hahaha, nu vroeg ik verder niet om haar mening en ik vond het vrij knap dat ze Karma vrolijk vond aangezien die vooral sacherijnig naar het gezin keek, maar oké, we deden het ermee
Nah dat zeg je toch niet.flamme schreef:We kwamen een gezin tegen. Die vrouw bekijkt Karma eens en zegt:” wat een lollig lelijk vrolijk hondje”Elmo/maureen schreef:Prachtige omgeving met mooie Karma
Hahaha, nu vroeg ik verder niet om haar mening en ik vond het vrij knap dat ze Karma vrolijk vond aangezien die vooral sacherijnig naar het gezin keek, maar oké, we deden het ermee
Hahahaha dat was een goeie geweestGollum schreef:Wat zei je? Wat een lollig lelijk vrolijk kindje?flamme schreef:We kwamen een gezin tegen. Die vrouw bekijkt Karma eens en zegt:” wat een lollig lelijk vrolijk hondje”Elmo/maureen schreef:Prachtige omgeving met mooie Karma
Ik vind Karma een knapperd