Ik trap af met Bella.

Moderator: moderatorteam

En ik een überquty van meer dan 30 kilo. Mag ook al nietmosquito1980 schreef:ik heb een schattig hondje van 30 KG, mag dat ook?
Hihi, daar ging ze met haar verzameltopicFrootje schreef:Hier valt alles erbuiten.

Ah nee joh, je wilt toch gewoon hond aan je lijn? Voor minder dan 50 cm schoft en 20 kilo doe ik het niet hoorhakunamatata schreef:10kg is zo'n leuk formaatje. Suze is net een slag kleiner met haar 6,5kg. Tussen de 5 en 12kg vind ik het ideale formaat voor een hond
Ik voorzie een 30-kilo topicMarion. schreef:En ik een überquty van meer dan 30 kilo. Mag ook al nietmosquito1980 schreef:ik heb een schattig hondje van 30 KG, mag dat ook?
Smokkel Lou er maar gewoon bijCrescent schreef:Wij mogen niet, Loulou is 12![]()
Bella is wel een plaatje zeg!
Bedankt, namens BellaFrootje schreef:Ik vind Bella zo mooi.![]()
![]()
![]()
Hier valt alles erbuiten.
Kon ook altijd nog een zwartwitjes topic openenMarion. schreef: Hihi, daar ging ze met haar verzameltopic![]()
Een halve Perry dan? Jaaa laten we snel wandelen, en hopen dat er dit keer geen gewonden vallenduitse herder schreef:Bella is knap, wordt tijd dat we gaan wandelen!
Aan mij heb je niks, ik heb een dubbele en driedubbele in de aanbieding
Dat verbaast me echt! Ik had ze zo licht niet ingeschat.Fotogravinnetje schreef:Elco en Gait zijn blijkbaar alweer te klein7,5 kg elk
Ha! Ik vind Manipi en Bella ook in bouw wel op elkaar lijken, niet zulke lange pootjes en vrij lang lichaam.Johnny Jones schreef:Manipi weegt 10 kg! Hartstikke mooi maatje voor een hond al zeg ik het zelf!![]()
Goed idee hoor, dit topic!![]()
Jara staat echt in de mijn knapste HF-honden top-10naomi12 schreef:Jara weegt 12 kg .
Net te zwaar, maar zet haar er gewoon bij.![]()
Ik had een fox terrier dan weer groter geschat dan Bella! Zo zie je maar hoe lastig dat soms inschatten is.billy schreef:Prachtig is ze![]()
Hier 2, 10 kilo hondjes
Dirk en Truus![]()
Die zien we allebei eigenlijk veels te weinig!Jion schreef:Ha daar passen die van mij ook bij.![]()
Allebei rond de 9 kilo.
Volgens mij heb ik jouw feeksje nog helemaal niet eerder gezien, wat een leukerd!annnie schreef:Annie is een 10kg. hondje/prinsesje/feeks
Wat een fotomodelletje was het. Ik was een kleine Franse bulldog tegengekomen die ook nog geen 10 kilo woog.Célie schreef: Camilleke woog altijd rond de 9 kilo![]()
De rest is/was allemaal zwaarder
~Suzanne~ schreef:Beiden ca 10 kg, de een rond de 9,5 en de ander rond de 10,5
Haha, op de foto is ze vast al een stuk gegroeid!Doyaquba schreef:2 weekjes geleden nog 10 kgdie rechter dan he
Bella weegt ook 10,4kg maar er mag een pondje aflucie schreef:Liza, 10,5 kg, mag nog net![]()
Eerlijk is eerlijk, ik vind een middelgrote hond ook het mooiste om te zien. Maar een hondje van 10 kilo is in vele opzichten weer praktischer. Alleen niet om voertjes te geven met trainen want dan moet je steeds bukken.Marion. schreef:Ah nee joh, je wilt toch gewoon hond aan je lijn? Voor minder dan 50 cm schoft en 20 kilo doe ik het niet hoorhakunamatata schreef:10kg is zo'n leuk formaatje. Suze is net een slag kleiner met haar 6,5kg. Tussen de 5 en 12kg vind ik het ideale formaat voor een hond![]()
(zelf 1.63 hoog, en 55 kilo zwaar)
Ik had een fox terrier dan weer groter geschat dan Bella! Zo zie je maar hoe lastig dat soms inschatten is.Persistence schreef:Ik vind het echt leuk om de variatie in honden te zien!![]()
![]()
Hier 2, 10 kilo hondjes
Dirk en Truus![]()
Ja op de foto 11,5 kg maar ze heeft vooral lange benen nuPersistence schreef:Haha, op de foto is ze vast al een stuk gegroeid!Doyaquba schreef:2 weekjes geleden nog 10 kgdie rechter dan he
Eerlijk is eerlijk, ik vind een middelgrote hond ook het mooiste om te zien. Maar een hondje van 10 kilo is in vele opzichten weer praktischer. Alleen niet om voertjes te geven met trainen want dan moet je steeds bukken.Marion. schreef:Ah nee joh, je wilt toch gewoon hond aan je lijn? Voor minder dan 50 cm schoft en 20 kilo doe ik het niet hoorhakunamatata schreef:10kg is zo'n leuk formaatje. Suze is net een slag kleiner met haar 6,5kg. Tussen de 5 en 12kg vind ik het ideale formaat voor een hond![]()
(zelf 1.63 hoog, en 55 kilo zwaar)
Bella is 39cm hoog en ik denk vaak: wat ben je toch een ukkiebilly schreef:
Ik denk dat ze net zo hoog is als Bella ongeveer, zal haar schofthoogte eens opmeten.
Ja in karakter zijn ze ze megagroot![]()

Dat gebeurt vrij regelmatig. 37-38 cm hoog, maar echt fijngebouwd. Gelukkig niet fragiel. Ik vind ze ideaal qua hoogte én qua gewichtPersistence schreef:Ik vind het echt leuk om de variatie in honden te zien!![]()
![]()
Dat verbaast me echt! Ik had ze zo licht niet ingeschat.Fotogravinnetje schreef:Elco en Gait zijn blijkbaar alweer te klein7,5 kg elk