En moeders in het midden met haar twee zoons. Gelukkig viel niet het hele nest zo groot uit

Moderator: moderatorteam

Z'n geboortegewicht was al ruim 450gram destijdsMizzsylver schreef:Haha hebben ze die Pokon gevoerd, wat een verschil joh!
Jep! Toen ze zeiden dat ze met Nouka een nest zouden willen heb ik ze geadviseerd om te kijken een wat grotere reu, omdat Nouka al een klein teefje is. Benji (links) is qua type een kopie van z'n pa, en Otje (rechts) van moedersMarion. schreef:Dit is wel een enorm verschil!
Maar bij foto 2 zeg je dat moeders tussen haar 2 zoons zit. Echt waar? Zijn beide honden aan weerszijden reuen???
Dus Benji en Otje komen ook nog uit hetzelfde nest? Mijn hemel, wat een verschil zeg.Maeve schreef:Jep! Toen ze zeiden dat ze met Nouka een nest zouden willen heb ik ze geadviseerd om te kijken een wat grotere reu, omdat Nouka al een klein teefje is. Benji (links) is qua type een kopie van z'n pa, en Otje (rechts) van moedersMarion. schreef:Dit is wel een enorm verschil!
Maar bij foto 2 zeg je dat moeders tussen haar 2 zoons zit. Echt waar? Zijn beide honden aan weerszijden reuen???