Gisteren op de renbaan geweest en daar zijn ook wat gave foto's gemaakt
Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Moderator: moderatorteam

Dankjewel, ik ben er zelf ook erg blij mee ik had al een heleboel actie fotos van de behendigheid alleen nog geen mooie op de kattenloopPersistence schreef:Prachtige hond, prachtige actiefoto's
YepS@ndr@ schreef:nice zo te zien is hij er zo ongeveer overheen gevlogenheerlijk als je zo je hond gefotografeerd ziet
kloesje schreef:Gave foto's!!
Op die eerste foto zijn pootje er naast, dan ben ik wel benieuwd hoe hij gerend heeft
Hij vind het ook helemaal geweldig om te doenTamara81 schreef:Hij straalt helemaal van de pret
Niet ons netste rondjemosquito1980 schreef:"niet ons snelste rondje...." maar hij heeft plezier voor 10![]()
Jaa die heb ik nu ook als omslagfoto op fbMirjamV schreef:Die laatste is wel erg mooi!
Oepsjenn90 schreef:Niet ons netste rondjemosquito1980 schreef:"niet ons snelste rondje...." maar hij heeft plezier voor 10![]()
![]()
Jaa die heb ik nu ook als omslagfoto op fbMirjamV schreef:Die laatste is wel erg mooi!
Hahahaha maakt niet uit het klopt achteraf natuurlijk wel doordat hij niet zo netjes was kwa bochten werk ook niet de snelstemosquito1980 schreef:Oepsjenn90 schreef:Niet ons netste rondjemosquito1980 schreef:"niet ons snelste rondje...." maar hij heeft plezier voor 10![]()
![]()
Nu je het zegtmosquito1980 schreef:Wauw mooie renbaan foto's echte Rally![]()
![]()
(het lijkt net of hij achter het foto logo aan rent)