We hadden onwijs mooi weer nog en de wandeling en omgeving was prachtig.

Vince zoekt mij weer even op

Het blijft leuk hoor met allemaal doesjes.

Even uitrusten

Vince moet natuurlijk weer liggen op de bodem

In de middag reed ik eerst naar Venray, daar wilde ik een bepaald winkeltje even opzoeken. Zij hadden koopzondag. Toen door naar Horst. Daar woont iemand waar ik al lang mee schrijf. Zij heeft inmiddels een eenjarig doesje, die weg was van Vince en omgekeerd.

Toen eind van de middag door naar Tegelen, daar had ik een kasteelkamer gereserveerd voor mij en Vince.

Na heerlijk eten op het terras hadden de mensen naast mij, een tafeltje verderop, lol om mij en Vince. Ze vonden hem mega leuk en lief. Toen ik uiteindelijk Vince even op schoot nam, had hij een moe hoofd. Die mensen hebben het even op de foto gezet.

Bij avond zag het er ook mooi uit.

Het verlichte raam was van mijn badkamer. Het donkere kamerraam ernaast was van de slaapkamer. Daarnaast was nog een kamerraam. Dus ruimte met drie ramen zeg maar. Echt mega groot.

Het bed had ik niet goed verdeeld. Vince had zo ongeveer 65% van de ruimte en ik de rest. Maar ja.

De volgende ochtend ben ik naar Arcen gereden, naar de kasteeltuinen daar. Ik was er al heel vroeg waardoor het nog bijna uitgestorven was. Echt super fijn.

Zoekplaatje waar Vince is.

Er was ook een beeldentuin met allemaal rode beelden.

En dan door naar Geldrop richting puli-dames. Dat was een fijne afsluiting.

Haha, wie kijken naar welke baasjes he?

Mijn manneke heeft genoten en de hele terugreis heerlijk geslapen.