Moderator: moderatorteam

Ja, ik ben ook altijd verliefd op die mooie pootjes na een trimbeurtflamme schreef:Kan Kian zich weer ergeren haha. Ik zit weer de hele tijd aan zijn gekapte hoefjes te friemelen. Ik vind die nette voetjes zo schattig
Haha die lijkt wel wat op Karma. Karma is dan weer wel gek op friemelen. Zal wel in het kapsel zitten danCleva schreef:flamme schreef:Kan Kian zich weer ergeren haha. Ik zit weer de hele tijd aan zijn gekapte hoefjes te friemelen. Ik vind die nette voetjes zo schattig
Mijn honden zijn dol op gefriemel.
.

Sorry hoor, dat ik niet wist wat voor honden Soeb-nogwat hadCleva schreef:Nee Marion, dat is niet echt mijn hond voor we dat gelul weer krijgen.
Vertel eens? Herinner ik me niets vanNanna schreef:Ik herinner me opeens die lama’s weer. Gejankt van het lachen heb ik. Nog bedankt daarvoor Marion.
Ah. Gelukkig heb jij geen schreeuwbek.Cleva schreef:Laeken had die foto's geplaatst en Marion met haar verontwaardigde schreeuwbek dat hij geen foto's van de honden van de buren mocht plaatsen.![]()
![]()
Zo zat ik zelf pas te oreren over het plaatsen van foto's en dat ze er nou verdomme een keer iets aan moesten doen dat foto's te groot waren. Kon je al weken zelf kiezen hoe groot ze waren.![]()
Gelukkig heb jij geen tijd nodig, en ben jij altijd adrem en grappig. En nooit ten koste van een ander.Cleva schreef:![]()
![]()
Ik zette er nota bene bewust een voorbeeld van mijn eigen brulmuil bij. Lees nou eens voor je begint te gillen.
Je bent niet slim genoeg om het snel te overzien, Marion. Jij hebt echt even de tijd nodig.
Cleva schreef:Jaja, wat je zegt ben je zelf. Het is duidelijk.