Vlnr: Tess, Djalu, Kenji, Jasper, Finn, Bizzy en Minttu

Moderator: moderatorteam

Knappe KenjiEilfy schreef:Ze hebben gerend EN er was veel wind (en regen)
Was een heerlijke dag en ik ben super happy met de foto die Jannine gemaakt heeft
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
maar die is vooral nog moe van alle indrukken hahaIk heb foto's van de nummers 5 tot 25 van het eerste rondje (toen moest ik mijn eigen hondjes inlopen) en tweede rondje 1 tot 20 (toen ben ik weggeroepen omdat het iets te gestoord was en ik helemaal natgeregend wasJoyce112 schreef:Wat leuk! Dan heb ik jullie gezien!![]()
Hebben jullie toevallig nog foto's gemaakt van die 2 bruintjes van mij?
Ik dacht al; sjezus, zit ze daar zelfs in de regen!ninnie schreef:Ik heb foto's van de nummers 5 tot 25 van het eerste rondje (toen moest ik mijn eigen hondjes inlopen) en tweede rondje 1 tot 20 (toen ben ik weggeroepen omdat het iets te gestoord was en ik helemaal natgeregend wasJoyce112 schreef:Wat leuk! Dan heb ik jullie gezien!![]()
Hebben jullie toevallig nog foto's gemaakt van die 2 bruintjes van mij?) (en ik moest toen ook bijna mn eigen hondjes inlopen)
Is dit Vito??Joyce112 schreef:Ik dacht al; sjezus, zit ze daar zelfs in de regen!ninnie schreef:Ik heb foto's van de nummers 5 tot 25 van het eerste rondje (toen moest ik mijn eigen hondjes inlopen) en tweede rondje 1 tot 20 (toen ben ik weggeroepen omdat het iets te gestoord was en ik helemaal natgeregend wasJoyce112 schreef:Wat leuk! Dan heb ik jullie gezien!![]()
Hebben jullie toevallig nog foto's gemaakt van die 2 bruintjes van mij?) (en ik moest toen ook bijna mn eigen hondjes inlopen)
![]()
Vito was nummer 17 en Jolie nummer 27.
Jij maakt altijd van die mooie foto's; ben heel benieuwd of je Vito op de foto hebt kunnen zetten.

Top, had ik goed gegokt. Komt nog meer aan hoor. Ik loop hopeloos achter met bewerken..
ik heb de foto's klaar, je kan ze hier downloaden, volgens mij heb ik een paar leuke van Vito kunnen schieten
Ja ik vond die foto zo gaaf, vind die de mooiste van de hele serie geworden