Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Uitleg over Bloedhond
Moderator: moderatorteam
- Marlett
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
- Aantal honden: 2
Re: Uitleg over Bloedhond
Even serieus, Nanna, dit is toch mooi materiaal voor een boek? Zet mij maar op de lijst.
Ik had van de bibliotheek de hondenencyclopedie van Esther Verhoef. (zijstraat: dezelfde als de thrillerschrijfster?) Daar stonden behoorlijk wat foto's in van rassen die best wel doorgefokt waren. Nérgens een puntje van kritiek wat betreft gezondheid.
Ik had van de bibliotheek de hondenencyclopedie van Esther Verhoef. (zijstraat: dezelfde als de thrillerschrijfster?) Daar stonden behoorlijk wat foto's in van rassen die best wel doorgefokt waren. Nérgens een puntje van kritiek wat betreft gezondheid.
- Hamilton
- Zeer actief
[quote="Marlett"]Even serieus, Nanna, dit is toch mooi materiaal voor een boek? Zet mij maar op de lijst.
Ik had van de bibliotheek de hondenencyclopedie van Esther Verhoef. (zijstraat: dezelfde als de thrillerschrijfster?) Daar stonden behoorlijk wat foto's in van rassen die best wel doorgefokt waren. Nérgens een puntje van kritiek wat betreft gezondheid.[/quote}
Idd de thrillerschrijfster, maar voordat ze daar bekendheid mee kreeg heeft ze heel wat dieren boeken op haar naam staan.( welke uitgave heb jij? kijk anders eens op bladzijde 322/323 uitgave van 2002
)
Ik had van de bibliotheek de hondenencyclopedie van Esther Verhoef. (zijstraat: dezelfde als de thrillerschrijfster?) Daar stonden behoorlijk wat foto's in van rassen die best wel doorgefokt waren. Nérgens een puntje van kritiek wat betreft gezondheid.[/quote}
Idd de thrillerschrijfster, maar voordat ze daar bekendheid mee kreeg heeft ze heel wat dieren boeken op haar naam staan.( welke uitgave heb jij? kijk anders eens op bladzijde 322/323 uitgave van 2002

- Crescent
- Zeer actief
Die oudere types zijn ZO MOOOOOOOI dat was mijn nuttige bijdrage
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Crescent
- Zeer actief
Haha, ik wil net zeggen, al die type honden zijn "ziende blind". C vindt mij hoofdzakelijk op geur. Ik kan 3 meter van haar af staan en dan nog kijkt ze appelig in de verte.Tamara81 schreef:Wat draagt die vrouw op die oude foto mooie en stoere kleding![]()
Goh, die uitlegOgen bedekt door hangend vel omdat de bloedhond dan niet afgeleid zou worden door iets in zijn zicht... right. De Bloedhond is helemaal niet op zichtjagen gericht.
Een hoop onzin bij elkaar inderdaad
(dat van die oren klopt dan weer wel...)
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Dat zou ik nou eens een interessant boek vinden inderdaad. Doe maar Nanna! Leuk hobbyprojectje.

- Marlett
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
O, maar dan zitten wij gewoon op de tribune hoor! Ter ondersteuning.
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
Oren tot de neus zijn daar voldoende voor. Zodra ze vertragen doordat ze anders op hun oren staan is het contraproductief geworden.Crescent schreef:Haha, ik wil net zeggen, al die type honden zijn "ziende blind". C vindt mij hoofdzakelijk op geur. Ik kan 3 meter van haar af staan en dan nog kijkt ze appelig in de verte.Tamara81 schreef:Wat draagt die vrouw op die oude foto mooie en stoere kleding![]()
Goh, die uitlegOgen bedekt door hangend vel omdat de bloedhond dan niet afgeleid zou worden door iets in zijn zicht... right. De Bloedhond is helemaal niet op zichtjagen gericht.
Een hoop onzin bij elkaar inderdaad
(dat van die oren klopt dan weer wel...)