Pusi steelt eten van Vusi

Moderator: moderatorteam
Kruimel53 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lief!
Heel lang geleden had ik voor mijn zusje een klein katje gehaald bij het asiel en tot Sinterklaas in mijn kamer verstopt, samen met mijn DH. Die kreeg zelfgekookt voer, zo ging dat toen, enorme bakken vol met bruine rijst of brood, groente en vlees of vis met een dot Gistocal erover.
De eerste avond zette ik de bak neer voor hond Bara, minikatje nam een run, landde met vier pootjes midden in de bak en begon te schransen en te blazen en grommen tegen de hond.
Die brave Bara heeft piepend en kwijlend netjes gewacht tot de kat tonrond en topzwaar uit de bak tuimelde. Ze was ook compleet kleddernat van het kwijl. Maar hij ging pas eten toen ze uit zijn bak was.
mosquito1980 schreef:Kruimel53 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lief!
Heel lang geleden had ik voor mijn zusje een klein katje gehaald bij het asiel en tot Sinterklaas in mijn kamer verstopt, samen met mijn DH. Die kreeg zelfgekookt voer, zo ging dat toen, enorme bakken vol met bruine rijst of brood, groente en vlees of vis met een dot Gistocal erover.
De eerste avond zette ik de bak neer voor hond Bara, minikatje nam een run, landde met vier pootjes midden in de bak en begon te schransen en te blazen en grommen tegen de hond.
Die brave Bara heeft piepend en kwijlend netjes gewacht tot de kat tonrond en topzwaar uit de bak tuimelde. Ze was ook compleet kleddernat van het kwijl. Maar hij ging pas eten toen ze uit zijn bak was.![]()
Zondag ging ze midden in de voerbak zitten, Vusi at er gewoon omheen en duwde haar, een beetje met haar neus, weg