Als ze het deuntje hoort rent ze naar de voordeur, “jaaa daar komt de ijscoman” vaak duurt het even voordat hij bij ons is. En soms komt hij helemaal niet bij ons. VAndaag kwam hij wel en heb ik het proces even gefilmd
https://youtu.be/D3XW6H1RFqg
Moderator: moderatorteam

Met het monteren moest het geluid uit. Ze dacht steeds weer dat hij nog een keer kwam hahaHilly45 schreef:Haha wat leuk dit filmpje. Wat weten ze het dan goed he?

Ik word er niet warm of koud vanbram en thijs schreef:Goeie wraak om 'm naast de bak te droppen, had je 'm maar vast moeten houden
sonj@ schreef:Ahhh wat lief, ze wacht ook zo geduldig.
Marion. schreef:Haha, wat schattig! En wat wacht ze geduldig, ik had al bijna zelf dat hoorntje uit je handen gemept
Ze is heel beschaafd, en tis een dame. Dames zijn geduldig, meppen niets uit je handen, en gedragen zichlucie schreef:wat blijft ze rustig en geduldigdat zou hier toch net ff iets anders gaan
prachtig filmpje
Daar moeten wij ook altijd zo om lachen. Als we een yoghurttje uit de ijskast pakken begint dat tongetje ook al, want ze mag dan het bakje uitlikken. Dan is het bakje nog dicht en moeten we nog gaan zitten, en dan gaat dat tongetje al*Esther schreef:Slimme hond. Dat tongetje ook de hele tijd. Al in de kamer zag ik die roze lap. Of je een beetje op wilt schieten.
Braverd!
Ik vind het zo grappig, hoe snel ze iets doorhebben. Soms is het reageren op bepaalde geluiden wat onhandig, maar hierbij is het wel leuk.malinois schreef:Zo leuk, Xygan kent t belletje hier ook uit duizenden... ze krijgen hier altijd een wafeltje van hem.