Daar moest dus drastisch iets aan gebeuren. Ik hoopte nog een deel te kunnen besparen, maar al snel bleek dat het niet ging lukken. Sowieso haar achterhand was een en al vilt. Zelfs de betere stukken waren vilt op vilt. Voor leek de vacht wel oké, maar bij goed kijken ook een erg slechte vacht een een huid die snakte naar lucht. Haar staart was ook een grote ramp. Dus er zat niks anders op dan alles eraf.
Nog even een plaatje van Suze om mijn scheertalent in beeld te brengen. En die was niet eens op het kortste standje geschoren en bij haar groeit de vacht alweer aan

Dus. Scheerapparaat in de aanslag. Ook heel optimistisch een schaar, maar die heb ik alleen gebruikt bij de ergste vilten in de staart. Verder dus alles geschoren, standje kort, want anders lukte het niet eens. Haar huid zit onder de schilfers, heel veel schilfers en ook heel veel littekentjes, plekjes en irritaties. Haar huid viert feest geloof ik. En Lynne.. die is zelf ook heel blij dat ze eindelijk weer bij haar achterste kan, zich wassen. Volgens mij is ook duidelijk wat pijn en irritatie weg.
En dan nu.. het resultaat!
Niet schrikken

Hier moest haar broek, staart en oksels nog en sommige losse stukjes.

Even bijkomen

En toen was ze helemaal bloot

Ze heeft haar mand ontdekt en ligt daar nu steeds heerlijk in te slapen bij de verwarming, de pop

Misschien niet de mooiste, maar oh wat blijft ze een lieverd