Moderator: moderatorteam

Dat en scroll voor de lol even door de lijst met fototopics. Bullshit.Nanna schreef:Siamese herder![]()
Het is nou ook niet zo dat je enorm van het reageren op anderen bent hè
Helemaal waar... Sinds mijn computer zelden meer aan staat en ik dus op tapatalk moet lezen reageer ik niet veel want ik mis alle rellenNanna schreef:Siamese herder![]()
Het is nou ook niet zo dat je enorm van het reageren op anderen bent hè

Ze blaft nog niet op commando, maar vindt zelf dat ze al waaks moet zijn en dat ze moet blaffen als ik niet snel genoeg haar bench open maak 's ochtends als ze moet plassen... Zo'n schel kutblafje...Cleva schreef:
Ik vind het een prachthondje.
Blaft 'ie al?

Dr oren en ego matchen daar bijbram en thijs schreef:Ze heeft nogal grote voeten
Dat gaan leuke tijden worden dancrutz schreef: Dr oren en ego matchen daar bij

Inge schreef:Oh en er staat niet voor niets een knipoog in de topic titel
Het gaat mij namelijk niet om de reacties, die krijg ik op feestboek meer dan voldoende om mezelf weer even geweldig te vinden
De andere hond is Kobe, die alweer ruim 3 jaar oud is.dagmar88 schreef:Inge schreef:Oh en er staat niet voor niets een knipoog in de topic titel
Het gaat mij namelijk niet om de reacties, die krijg ik op feestboek meer dan voldoende om mezelf weer even geweldig te vindenHet is al tijden een onterechte klacht uit het herderhoekje.
Ik vind het trouwens wel jammer dat ik niet eens weet wie je andere hond is!

Ik hoop het, maar mechelpups zijn vaak toverballen. Ik verwacht wel dat ze donker blijft en dat haar onderkleur wat roder gaat wordenmosquito1980 schreef:Super knap, allebei![]()
Blijft ze nu zo donker?

Het houdt je van de straat.bram en thijs schreef:Dat gaan leuke tijden worden dancrutz schreef: Dr oren en ego matchen daar bij

Hé, hebbie een vriend?Inge schreef:Het is nu al een hele handvol, maar ik geniet er volop van (en vriendlief ook)

Ook albram en thijs schreef:Hé, hebbie een vriend?Inge schreef:Het is nu al een hele handvol, maar ik geniet er volop van (en vriendlief ook)
Het kan raar lopen