gif upload site

free image hosting bb
image uploader
Moderator: moderatorteam

Wat is voornamelijk haar , Jimi heeft echt een enorme vacht gekregen in de korte tijd dat hij hier is.mosquito1980 schreef:Wat en half wat

Ja echt enorm, dit was hij nog in Spanje en beduidend minder vacht.Persistence schreef:Wat een verschil met zijn vacht zo! Leuk stel samen.

Ja ze zijn leuk samen , Simba is echt het oogappeltje thuis , zowel bij mijn zoon , schoondochter en kleindochter.DeDiana schreef:Ze zijn erg synchroon! Leuk dat ze het goed met elkaar kunnen vinden
En tenminste twee Spanjaarden die nog wel gewoon op stap mogen

Echt superleuk om te zien hoe blij ze met elkaar zijn en hoezeer ze het met elkaar hebben getroffenTineke schreef:Ja ze zijn leuk samen , Simba is echt het oogappeltje thuis , zowel bij mijn zoon , schoondochter en kleindochter.DeDiana schreef:Ze zijn erg synchroon! Leuk dat ze het goed met elkaar kunnen vinden
Hij is echt reuze verwend maar het is ook een enorm leuk hondje.
Hij gaat overal mee naartoe maar is ook overal welkom want hij is ontzettend makkelijk.
Het span samen.
Ja het is zo'n gouden greep geweest , vanaf het moment dat ze elkaar zagen op Schiphol was het raak.DeDiana schreef:Echt superleuk om te zien hoe blij ze met elkaar zijn en hoezeer ze het met elkaar hebben getroffenTineke schreef:Ja ze zijn leuk samen , Simba is echt het oogappeltje thuis , zowel bij mijn zoon , schoondochter en kleindochter.DeDiana schreef:Ze zijn erg synchroon! Leuk dat ze het goed met elkaar kunnen vinden
Hij is echt reuze verwend maar het is ook een enorm leuk hondje.
Hij gaat overal mee naartoe maar is ook overal welkom want hij is ontzettend makkelijk.
Het span samen.