En Fire laat het maar gaan.
En samen met Ian zijn huiswerk maken.

Moderator: moderatorteam

Ssssst niet verder vertellen hihihakunamatata schreef:Och kijk dat dan![]()
Die twee huisjes op de ramen die hoger staan. Is dat speciaal voor haar?

Hij gaat alleen op zijn strepen staan, als ze hem echt pijn doet.ceciel schreef:Ze is zó leuk, die samen huiswerk foto is ook zo zoet maar ik blijf super fan van Fire. Wat een brave borst is dat

Ik herken het allemaal hoor met die kleine terrorist hier en Styx, die net als Fire, (bijna) alles gelaten over zich heen laat komen.Fire75 schreef:Hij gaat alleen op zijn strepen staan, als ze hem echt pijn doet.ceciel schreef:Ze is zó leuk, die samen huiswerk foto is ook zo zoet maar ik blijf super fan van Fire. Wat een brave borst is dat
Ze jaagt hem zelfs uit zijn cave en gaat zij er in liggen.
Maar helaas steek ik daar een stokje voor.
Prima als je er in wilt liggen maar dan als hij er niet in ligt of samen
Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Ja echt he, heb af en toe echt zo iets van zooooo dat zou ze bij mij niet moeten doen hagagsceciel schreef:Ik herken het allemaal hoor met die kleine terrorist hier en Styx, die net als Fire, (bijna) alles gelaten over zich heen laat komen.Fire75 schreef:Hij gaat alleen op zijn strepen staan, als ze hem echt pijn doet.ceciel schreef:Ze is zó leuk, die samen huiswerk foto is ook zo zoet maar ik blijf super fan van Fire. Wat een brave borst is dat
Ze jaagt hem zelfs uit zijn cave en gaat zij er in liggen.
Maar helaas steek ik daar een stokje voor.
Prima als je er in wilt liggen maar dan als hij er niet in ligt of samen
Dan sta je zo nu en dan ineens juf te spelen om die 'sukkels' nog een beetje ruimte te geven