Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

Zo nou! Niet te zuinig ook! Zo heftig heb ik ze nog niet gehad haha. Hij was er een uur en toen wilde ik de stofzuiger al pakken.Nanna schreef:Ach heerlijk. Dus nu verhaart hij bij jou de boel onder

En dan had ik hem nog wel gewassen zaterdagMit schreef:Zo nou! Niet te zuinig ook! Zo heftig heb ik ze nog niet gehad haha. Hij was er een uur en toen wilde ik de stofzuiger al pakken.Nanna schreef:Ach heerlijk. Dus nu verhaart hij bij jou de boel onder
Ik denk en hoop dat dit de ergste rui is, beestje heeft minstens 3 jaar in een asiel gezeten en zit nu ineens in een huis met 20 graden. Voorlopig 2 keer per dag stofzuigen, houdt me scherp
Ga maar uit van het ergste...Mit schreef:Zo nou! Niet te zuinig ook! Zo heftig heb ik ze nog niet gehad haha. Hij was er een uur en toen wilde ik de stofzuiger al pakken.Nanna schreef:Ach heerlijk. Dus nu verhaart hij bij jou de boel onder
Ik denk en hoop dat dit de ergste rui is, beestje heeft minstens 3 jaar in een asiel gezeten en zit nu ineens in een huis met 20 graden. Voorlopig 2 keer per dag stofzuigen, houdt me scherp

Mis je hem niet?Gollum schreef: En dan had ik hem nog wel gewassen zaterdag![]()
Voorlopig vind ik nog wel Gijs haren in huis

Je geeft iemand echt hoopShibby schreef:Ga maar uit van het ergste...Mit schreef:Zo nou! Niet te zuinig ook! Zo heftig heb ik ze nog niet gehad haha. Hij was er een uur en toen wilde ik de stofzuiger al pakken.Nanna schreef:Ach heerlijk. Dus nu verhaart hij bij jou de boel onder
Ik dacht het eerste jaar bij Lou dat het nog gewenning was, maar ze is nu al 4 jaar lang 11 maanden van het jaar onmogelijk erg in de rui. Ik heb het opgegeven en losgelaten. Dan maar een gruwelijke haarboel in huis.
Nou, niet als ik op blote voeten door het huis loophakunamatata schreef:Mis je hem niet?Gollum schreef: En dan had ik hem nog wel gewassen zaterdag![]()
Voorlopig vind ik nog wel Gijs haren in huis

Ik heb haar al verboden een leuk oud klein teefje op te vangenhakunamatata schreef:Dat geloof ik goed. Beide, haha
Er komen praktisch geen nieuwe honden meer naar Nederland, dus waarschijnlijk kun je het wel volhouden zo. Al hoewel, ik weet er wel eentje hoor

Wat doe je me aanhakunamatata schreef:Ohhh dat biedt mogelijkheden![]()
Gollum heeft ook al een pb, ik kon het niet laten