Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kind en Rottweiler
Moderator: moderatorteam
- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
- Aantal honden: 2
Re: Kind en Rottweiler
Arme hond 

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Verschrikkelijk, en dan dat kind nog aansporen ook en erbij staan te lachen - arme hond 

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Wat een naar filmpje, wat een volkomen onbenul is die moeder en als de hond wel gehapt had, dan was het weer die kut Rottweiler geweest 

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ergerlijk dat soort stompzinnigheid.
Dit vind ik ook zo'n draak van een filmpje , hond ondergaat het overigens wel stoïcijns, maar bij die ouders zou je toch wat verstand met een sloophamer willen intikken.
Dit vind ik ook zo'n draak van een filmpje , hond ondergaat het overigens wel stoïcijns, maar bij die ouders zou je toch wat verstand met een sloophamer willen intikken.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Een dikke pluim voor de hond, maar niet voor de mensen. Dat je je kind ook in zo'n situatie pusht 

- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
- Aantal honden: 2
Wat een lieve hond. Beestje verdient een medaille. De eigenaar verdient een stomp in zijn gezicht. Walgelijk.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
-
- Zeer actief
Wat een debiele ouders zeg. Ik heb het filmpje niet eens afgekeken, het doet pijn aan m'n ogen.
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Ik weet eigenlijk nog niet eens of dit dier zo líéf is, of dat hij zo onder de plak zit dat hij nauwelijks reageert.
Een soort learned helplessness zeg maar.
Ik zie hem twee keer soort van plat gelegd worden of reageren op een baas.
Een dier kan uit vriendelijkheid 'niets' doen, of uit 'respect' voor zijn baas. Ik zie hier eigenlijk de laatste versie.
Is ook de versie die het heftigst om kan slaan.
Een soort learned helplessness zeg maar.
Ik zie hem twee keer soort van plat gelegd worden of reageren op een baas.
Een dier kan uit vriendelijkheid 'niets' doen, of uit 'respect' voor zijn baas. Ik zie hier eigenlijk de laatste versie.
Is ook de versie die het heftigst om kan slaan.

- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Een Rottweiler gaat door het vuur voor zijn eigen gezin en al helemaal voor de kinderen.
Dat is hun geluk.
Wat een afschuwelijk filmpje, kon hem ook niet afkijken. Wilde alleen heel graag een enorme knal uitdelen.
Kijken of kindjes ook kunnen vliegen. (ja, weet dat de fout bij de ouders ligt).
Dat is hun geluk.
Wat een afschuwelijk filmpje, kon hem ook niet afkijken. Wilde alleen heel graag een enorme knal uitdelen.
Kijken of kindjes ook kunnen vliegen. (ja, weet dat de fout bij de ouders ligt).
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Vreselijk!
Grrr.
Grrr.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Zamunda
- Zeer actief
Wat een kutbeeld, wat een idioten, ook hier misselijk tijdens het kijken
. Het begin was al belachelijk maar dat die eigenaar zowel hond als kind dwong verder te gaan nadat die hond weg was gelopen heb ik echt geen woorden voor.

-
- Zeer actief
Inderdaad om van te kotsen. Gelukkig is de hond een enorme schat en gaat dit nog goed. Iedereen kan toch bedenken dat dat gehops pijn doet? Ik vind het filmpje dus iets sadistisch hebben. Moedwillig kwellen.
Mijn honden zouden allebei van zich afhakken. Dus ik let sowieso op met kinderen. Geen gezichten richting Bas want dat trekt ze heel slecht. En Guus moet je niet lang beknellen of achterna zitten. Hij blaft eerst. Dan gaat hij met zijn mond vastpakken en heel hardhandig doen en uiteindelijk valt hij kort uit. Allebei bijten ze niet maar ze pikken ook niet zoveel.
Mijn honden zouden allebei van zich afhakken. Dus ik let sowieso op met kinderen. Geen gezichten richting Bas want dat trekt ze heel slecht. En Guus moet je niet lang beknellen of achterna zitten. Hij blaft eerst. Dan gaat hij met zijn mond vastpakken en heel hardhandig doen en uiteindelijk valt hij kort uit. Allebei bijten ze niet maar ze pikken ook niet zoveel.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Dat zie ik dan weer niet hoor dat deze Rottweiler ook maar iets met dat kind heeft. Hij/zij wordt gewoon enorm onder druk gezet door de baas ik zie ook inderdaad meer in het learned helplessness.GrethavW schreef:Een Rottweiler gaat door het vuur voor zijn eigen gezin en al helemaal voor de kinderen.
Dat is hun geluk.
Als pa er niet bij was had de hond , volgens mij, dat kind allang een fikse correctie gegeven.
Is al een oud filmpje, wordt vaak gebruikt nu om mensen te laten zien hoe het niet moet.
Heeft het ongemak van die arme hond toch nog enigzins nut gehad.

Gr. Aniek

-
- Zeer actief
Kijk deze aflevering eens om het te hebben over hoe ver ouders zaken rondom honden en kinderen laten escaleren. Ongelooflijk....
-
- Zeer actief
Kon het filmpje niet af kijken. Wordt er gewoon misselijk van. Kan zijn dat het filmpje oud is maar heeft alleen nut gehad als die eigenaars om te beginnen een stevige cursus opvoeding voor de kiezen hebben gekregen en het beestje een plek kreeg bij baasjes met verantwoordelijkheidsgevoel. Valt trouwens te betwijfelen of juist de doelgroep hiervan leert. Ken hier een meid met een hondje, dat naar een kleinkind hapte. Met reden. Zij was even de slaapkamer in gelopen. Hondje wilde haar volgen, maar werd van achteren onverwacht (en waarschijnlijk stevig) vastgerepen door het kleinkind, waarop de hond hapte. Ouders van het kind woedend op 'die stoute hond' want het lag aan de hond. Ouders (en kind) hebben zelf een hond en die tolereert dus zo'n beetje alles van het kind en zo hoort dat volgens de ouders. De meid van het hondje vertelde mij dat het dus inderdaad waar is, dat die hond alles tolereert maar dat ze met kromme tenen daar zit als ze op bezoek zit, wachtend tot het fout gaat. Ze heeft daar met haar zoon(ouder van kleinkind) dus eindeloze discussies over gehad, maar hij is overtuigd van eigen gelijk en ze dringt niet door. Volgens hem hoort een brave huishond gewoon alles te tolereren van zijn kind(eren) . Tja...
-
- Zeer actief
foutje
Laatst gewijzigd door liljebo op 16 mar 2020 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Kut ouders. Sorry voor mijn taalgebruik. Dit is typisch weer zo'n filmpje om aan de wereld te laten zien van zie je nou wel hij is helemaaaaaal niet gevaarlijk. Het zijn softies... ze doen noooooit wat en als hij het zat is en een hap geeft is het een monster. bah.
- dagmar88
- Zeer actief
Soeb88 schreef:Kut ouders. Sorry voor mijn taalgebruik. Dit is typisch weer zo'n filmpje om aan de wereld te laten zien van zie je nou wel hij is helemaaaaaal niet gevaarlijk. Het zijn softies... ze doen noooooit wat en als hij het zat is en een hap geeft is het een monster. bah.