Edit: Sorry dat het in de verkeerde categorie staat. Het kon niet bij 'medisch' geplaatst worden.
Moderator: moderatorteam
Daar dacht ik ook al aan, maar het zat ons even niet lekker. Weet je het heel zeker?Zinodo schreef:Een haartje. Welkom op het forum.
Ik kan me zo slecht voorstellen dat je dat zelf niet bedenkt.Pemba schreef:Even zachtjes met een vinger over het gesloten oog vegen, als het dan in de ooghoek zit was het een haar.
Dat heb ik gisteravond nog even gedaan inderdaad, en het verschoof richting de ooghoek. Later ging het er vanzelf uit.Pemba schreef:Even zachtjes met een vinger over het gesloten oog vegen, als het dan in de ooghoek zit was het een haar.
Dankjewel! Gisteren in de lichte haast niet kunnen vinden helaas.welshwitch schreef:Welkom.
Om toegang te krijgen tot het hele forum zal je je bij de groep "vaste gebruikers" moeten aanmelden.
In dit topic staat precies hoe dat moet: viewtopic.php?f=5&t=30911
Nou, ik durfde dat in eerste instantie niet meteen te doen, omdat ik bang was dat ik het oog zou beschadigen, indien het iets anders was dan een haar.dagmar88 schreef:Ik kan me zo slecht voorstellen dat je dat zelf niet bedenkt.Pemba schreef:Even zachtjes met een vinger over het gesloten oog vegen, als het dan in de ooghoek zit was het een haar.
Is geen gekke gedachteWesleye98 schreef:Nou, ik durfde dat in eerste instantie niet meteen te doen, omdat ik bang was dat ik het oog zou beschadigen, indien het iets anders was dan een haar.dagmar88 schreef:Ik kan me zo slecht voorstellen dat je dat zelf niet bedenkt.Pemba schreef:Even zachtjes met een vinger over het gesloten oog vegen, als het dan in de ooghoek zit was het een haar.