Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sneeuw!!

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Doyaquba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Sneeuw!!

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Ik weet niet hoeveel fans er op dit forum zijn van het ras, maar wil toch graag m'n boxies laten zien, want ik vind ze wel knap :D
Onze boxertjes in de sneeuw (konden even niet los vanwege de hoeveelheid herten in het bos dus aan de 5 meter lijn helaas)
We probeerden nette foto's te maken op een gegeven moment maar van die gekke beesten een sneeuw...dat gaan niet netjes :LOL:
Ik ben zelden zo doorweekt geweest in de stralende zon, maar ach, als je maar lol hebt!

Op volgorde: Quira (5.5 jaar), Donner (8 maanden), Bayleigh (21 maanden) of eigenlijk kiertje, bubje en beetje :engel:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wie zegt dat alle boxers een hekel hebben aan koud en nat hebben Donnertje nog niet ontmoet want die gaat ook gerust erin liggen:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Doyaquba op 02 mar 2020 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: Sneeuw!!

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik vind boxers hartstikke leuk :ok: :I:
Doyaquba
Zeer actief

metav schreef:Ik vind het leuke honden hoor
mijn schoonouders hadden vroeger ook een boxer Bart als je een bril ophad en hij had een tennisbal dan mikte hij net zolang dat hij de bril van je neus af schoot
Dankjulliewel! Ja met alle kortsnuit-kritiek weet ik het nooit zeker, die van ons hebben wel allemaal "lange" neuzen (alles is relatief, geen huidplooi en gewoon ruimte voor alles) en hele grote neusgaten. Snurken ook niet en rennen je er met alle gemak uit :cheer:
Ik hoef ook geen tegen de deur gelopen boxer hoor, mij teveel risico...
Worden ook rondom getest op rasgelateerde gebreken en tot nu toe alles vrij :D

Haha klinkt als de vorige hond van m'n grootouders, die gooide ook ballen op tafel en tegen je hoofd aan als je niet mee kwam spelen :LOL:
Ik vind ze zo leuk, je kan altijd lachen, al gaan er wel snel dingen kapot, vooral door kwispelstaarten...
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Leuk! Ik ben wel fan hoor (op een ander :lol1: )

Ik vind ze steeds zo lollig. Zaterdag naar het BK boxers gaan kijken (klinkt heeeeeeeeeeeeeeeel veel groter dan dat het is :LOL: ) en de lol spat er steeds vanaf bij die honden :engel:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Niet om 't één of ander maar hoe kom je aan zo'n pak sneeuw?
AfbeeldingAfbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ohw, dat zijn wel hele echte boxer foto`s, hoezo zijn er geen liefhebbers, ik vind ze geweldig :lol1:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Doyaquba schreef:Niet veel fans op dit forum van het ras

Waarom moet dat nou steeds?

Lekker hoor, die van mij genieten er ook zo van. Vrees alleen dat het hier niets meer wordt.
Doyaquba
Zeer actief

@maart: volgens mij ken ik sws 1 iemand die meedeed! Hoeveel waren er uiteindelijk daar?

@bram en thijs: Op vakantie gaan naar de sneeuw en dan op ongeveer 1000 meter hoogte gaan lopen :engel:
Er lag eigenlijk wel heel weinig hoor, maar daardoor was het wel te doen qua lopen.

@dagmar88: Zoals ik heb gezegd was ik door alle kritiek op kortsnuiten elders op dit forum huiverig geworden.
Maar het blijkt dus mee te vallen, dat is alleen maar fijn, dan deel ik mijn lieve schatten graag :D
Ik zei ook niet geen liefhebbers, alleen niet veel. Maar wellicht had ik een verkeerd beeld, alleen maar fijn :mrgreen:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Doyaquba schreef: @dagmar88: Zoals ik heb gezegd was ik door alle kritiek op kortsnuiten elders op dit forum huiverig geworden.
Maar het blijkt dus mee te vallen, dat is alleen maar fijn, dan deel ik mijn lieve schatten graag :D
Ik zei ook niet geen liefhebbers, alleen niet veel. Maar wellicht had ik een verkeerd beeld, alleen maar fijn :mrgreen:
Niemand heeft iets tegen functionele modellen.
maart
Zeer actief

Doyaquba schreef:@maart: volgens mij ken ik sws 1 iemand die meedeed! Hoeveel waren er uiteindelijk daar?

4 :schrik: en 2 geslaagd :ugh:
Doyaquba
Zeer actief

maart schreef:
Doyaquba schreef:@maart: volgens mij ken ik sws 1 iemand die meedeed! Hoeveel waren er uiteindelijk daar?

4 :schrik: en 2 geslaagd :ugh:
Oef dat is wel erg triest eigenlijk...
Als ik tijd heb in november ga ik kijken bij het duits kampioenschap, daar doen toch een stuk meer mee :D
Daarom vind ik het ook wel fijn dat ik hier stage loop bij de boxerclub, zijn toch een stuk meer honden dan thuis in nl
maart
Zeer actief

Dat is zeker, Duitsland heeft er nog heel wat inderdaad, ook altijd een leuk deelnemersveld.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”