Geen idee hoe ze het wist maar ze stond al voor de deur te dralen toen ik naar beneden kwam terwijl ze normaal niet eens opstaat als ik vroeg moet beginnen.
Mijn gekke Griek is gek op sneeuw
Moderator: moderatorteam

precies tot aan de Hoorn en vanaf daar was er geen wit meer te bekennenChihuahua-paws schreef:Ja, ik stond ook gek te kijken vanmorgen haha.

Nee. Maar toen ik de gordijnen opende van de pui in de slaapkamer. Leek het wel een sprookje buiten. Wij hebben veel bomen in de tuin en er zaten een roodborstje en 2 van die gele vinkjes in de boom en dan het wit van de sneeuw op de stenen met een weerspiegeling op het hek. Kijk het was natuurlijk van korte duur maar het was erBarkley schreef:precies tot aan de Hoorn en vanaf daar was er geen wit meer te bekennenChihuahua-paws schreef:Ja, ik stond ook gek te kijken vanmorgen haha.
Groenlingen bedoel je?Chihuahua-paws schreef:Nee. Maar toen ik de gordijnen opende van de pui in de slaapkamer. Leek het wel een sprookje buiten. Wij hebben veel bomen in de tuin en er zaten een roodborstje en 2 van die gele vinkjes in de boom en dan het wit van de sneeuw op de stenen met een weerspiegeling op het hek. Kijk het was natuurlijk van korte duur maar het was erBarkley schreef:precies tot aan de Hoorn en vanaf daar was er geen wit meer te bekennenChihuahua-paws schreef:Ja, ik stond ook gek te kijken vanmorgen haha.
Rebble schreef:Geen idee hoe ze het wist maar ze stond al voor de deur te dralen toen ik naar beneden kwam terwijl ze normaal niet eens opstaat als ik vroeg moet beginnen.
Lief hèZamunda schreef:Rebble schreef:Geen idee hoe ze het wist maar ze stond al voor de deur te dralen toen ik naar beneden kwam terwijl ze normaal niet eens opstaat als ik vroeg moet beginnen.![]()
En wat is ze blij op de foto.

Dank je!Niika88 schreef:mensen met een beetje hondenkennis zien echt wel dat ze blij is. leuke hond is ze trouwens