Ondertussen word Teun volgende maand alweer drie jaar oud, time flies! Wat een heerlijke hond is hij toch, hij vind het geweldig om voor je te werken en is overal voor in. Hardlopen, speuren, steppen, suppen, niks is hem te veel en naast zijn bak energie, kan hij dat gelukkig ook kwijt door een goede ademhaling en luchtpijp. Waren alle franse bullen maar zo!
Ruim een jaar geleden heeft hij al zijn gezondheidstesten gedaan en die waren erg veelbelovend.
DSC01798kl by Susanne Bloedjes, on Flickr
DSC01780kl by Susanne Bloedjes, on Flickr
DSC01760kl by Susanne Bloedjes, on Flickr
DSC01752kl by Susanne Bloedjes, on FlickrSamen met zijn zuster, eigenlijk kan hij niet los, dus puur even voor de foto's en met grote controle van de baas ernaast.
Hij gaat zijn neus achterna en heeft al wat muizen (soms bijna) gevangen, we speuren samen en dat doet hij dan ook wel best haha.
DSC01744kl by Susanne Bloedjes, on FlickrZus Muis.
Helaas haar ras behoorlijk gehaat hier maar man, wat hou ik van deze hond. Ze is eigenlijk altijd aan de lijn maar voor foto's even los, ze vertoont geen agressie maar kan het wel afmaken dus he, liever voorkomen dan genezen.
DSC01767kl by Susanne Bloedjes, on Flickr
DSC01712kl by Susanne Bloedjes, on FlickrEn een foto van ons samen.
DSC01852kl by Susanne Bloedjes, on FlickrZo, dat leek me weer genoeg spam voor de komende jaren. Terug naar mijn meeleeshol, haha.