Haar voet meteen dubbel dik. Ze loopt er op maar wil niet dat je er aan komt.
Morgen maar eens kijken of de zwelling wegtrekt of dat er RX nodig is :/
(Die fuck you nagel had ze al)

Moderator: moderatorteam
Heb je iets van een stroompje of ander laag water in de buurt?maart schreef:Geprobeerd, maar ze wil er niet te veel gepruts aan.![]()
Ze is zo al argwanend met alles dat aan haar poten gebeurd, dat bevordert het ook niet.
Het is in ieder geval open, dus troep kan er uit.maart schreef:hoop het ook, vanmorgen waren de gaten aan het bloeden. Hoop dat er niet meer aan de hand is
zal ik zeker doen, voor nu hou ik het nog even zelf in de gaten en proper met ontsmetting, maar als het zo gevoelig blijft, toch maar eens een RX laten nemen.ranetje schreef:Het is in ieder geval open, dus troep kan er uit.maart schreef:hoop het ook, vanmorgen waren de gaten aan het bloeden. Hoop dat er niet meer aan de hand is
Bij twijfel toch maar even naar de DA?
Hoe was het?maart schreef:Ja, ik heb de foto's naar de praktijk doorgestuurd en ze zeiden ook van best eens te laten checken. Ik ga vanavond eens langs.
Denk eerder bijten omdat het pijn doetGollum schreef:Wat een rare plek om te bijten als dat tandengaten zijn. Beterschap!
Ze heeft AB gekregen voor 10 dagen en moet een week in verband zitten.crutz schreef:Hoe was het?maart schreef:Ja, ik heb de foto's naar de praktijk doorgestuurd en ze zeiden ook van best eens te laten checken. Ik ga vanavond eens langs.