Het was nog niet de bedoeling om er een hond bij te nemen maar het lot besloot anders.
Een vriendin van ons wist dat de fokker van haar Am.staff pup nog 2 teefjes had voor herplaatsing.
Het zijn moeder en dochter. En beiden familie van Rochelle.
We zouden voor 1 hond kijken alleen is dat niet gelukt
Mn partner en ik hadden niet dezelfde keuze en besloten om ze beiden een gouden mand te bieden.
Wij wonen niet samen dus ik heb gewoon 2 honden en mn partner 1 en vaak genoeg zijn we samen met 3 honden
Moederhond is bij mij komen wonen, is net 5 jaar en heet Prada. Dochter woont bij mn partner, is net 2 jaar en heet Vicky.
Troy is heel erg opgeknapt nu hij weer een hond als maatje heeft, hij was niet te genieten sinds de dood van Rochelle.
Troy had ik uit t asiel gehaald om actief mee te doen maar t enigste wat hij leuk vind is hiken.
Prada heeft een drive en vind alles leuk en gaat maar door. Wandelen, steppen en canitrailen.
Sinds 3 weken zijn we begonnen met canitrailen, nooit verwacht dat ik ooit zou gaan hardlopen haha, maar wat is het gaaf!
Kan ook niet wachten tot de zomer. Prada heeft nog nooit gezwommen maar ik denk en hoop dat ze dat wel leuk vind.
Dan kan ze net als Troy, mee op t supboard
Prada

Vicky, Prada en Troy

Canitrailen

filmpje
https://flic.kr/p/2imxtro