Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Diarree
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Aantal honden: 2
Diarree
Mijn hondje heeft sinds dinsdagavond diarree. Ze had het toen tijdens de wandeling 1 keer. De woensdagochtend moest ze poepen en was het weer goed, heel klein beetje zacht. De rest van de dag nergens last van en toen ‘s avonds met het poepen weer diarree. Nu vanmorgen tijdens het wandelen had ze weer gewoon een keutel gepoept, alleen een beetje zacht. En nu zonet tijdens de avond wandeling weer diarree. Verder is ze helemaal goed. Speelt veel, veel energie, eet gewoon en gaat graag te wandelen. Nu ga ik morgen de dierenarts sowieso even bellen, maar vroeg mij af of iemand dit bekend voor komt? Ze heeft dus nu voor de derde dag diarree, maar wel alleen ‘s avonds.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Re: Diarree
Niet om je bang te maken, maar houd giardia in gedachten. Perry had in de ochtend normale ontlasting maar naar mate de dag vorderde toch dunnere ontlasting. Het kan natuurlijk ook een virus zijn maar meestal moeten ze echt tussendoor eruit en zijn ze beetje ziek.
-
- Zeer actief
Ik zet even een linkje erin naar een topic die ik tijdje geleden geopend heb, maar dat was veel erger dan wat jij nu omschrijft.
En dat wat duitse herder schrijft.
viewtopic.php?f=16&t=331237
En dat wat duitse herder schrijft.
viewtopic.php?f=16&t=331237
-
- Zeer actief
kan het zijn dat ze meerdere keren op een dag eet en gewoon iets teveel krijgt, na de nacht is het redelijke, maar in de avond niet- Giardia is grilliger volgens mij.. wat jij beschrijft heeft een patroon
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Bij Perry verliep het ook zo. Ochtend goede ontlasting, einde dag minder. Soms echt waterdun, maar vaak zat iets dunner.S@ndr@ schreef:kan het zijn dat ze meerdere keren op een dag eet en gewoon iets teveel krijgt, na de nacht is het redelijke, maar in de avond niet- Giardia is grilliger volgens mij.. wat jij beschrijft heeft een patroon
-
- Actief
Er zit inderdaad wel wat een patroon in. Dat viel ons ook al op. ‘S ochtends krijgt ze wat smuldier en ‘s avonds van kiezebrink. Omdat ze dus in de ochtend smuldier krijgt dacht ik dat het misschien daarvan kon komen. Nu heb ik gisterochtend gewoon kiezebrink gegeven en heeft ze gewoon 1 keer gepoept en ‘s avonds geen diarree. Nu vanmorgen heb ik ook weer kiezebrink gegeven en was de ontlasting al weer wat harder vandaag. Misschien dat het dus daar aan heeft gelegen, maar hou het nog steeds even in de gaten.S@ndr@ schreef:kan het zijn dat ze meerdere keren op een dag eet en gewoon iets teveel krijgt, na de nacht is het redelijke, maar in de avond niet- Giardia is grilliger volgens mij.. wat jij beschrijft heeft een patroon