Maar met zijn 5en thuis komen we niet uit een leuke naam...
In onze top 4 staan Max, Oliver(Olly), Bas, Oscar (ozzy).....maar daar kunnen we niet over eens worden welke het leukste is hahaha
Dus kom maar op met die leuke stoere namen!!
Moderator: moderatorteam
Vind Bram ook leuk voor een ruwharige teckel. Zo noemde ik mijn eerste (vrouwtjes) hamster ook:mrgreen:annets schreef:Oliver is leuk, maar voor je dat geroepen hebt, is hij er al vandoor.![]()
Oscar is leuk en zelf vind ik Bram leuk.
Persistence schreef:Vind Bram ook leuk voor een ruwharige teckel. Zo noemde ik mijn eerste (vrouwtjes) hamster ook:mrgreen:annets schreef:Oliver is leuk, maar voor je dat geroepen hebt, is hij er al vandoor.![]()
Of Einstein.
Want Unox had nog niemand bedachtNanna schreef:Nee. ze heten allemaal al Gijs of Bram, Lotje of Saartje.Persistence schreef:Vind Bram ook leuk voor een ruwharige teckel.annets schreef:Oliver is leuk, maar voor je dat geroepen hebt, is hij er al vandoor.![]()
Graag iets originelers.
laeken schreef:Persistence schreef:Vind Bram ook leuk voor een ruwharige teckel. Zo noemde ik mijn eerste (vrouwtjes) hamster ook:mrgreen:annets schreef:Oliver is leuk, maar voor je dat geroepen hebt, is hij er al vandoor.![]()
Of Einstein.
Mijn hamster heette Tutje.
Der Dieter! Of de sjiekere Didier.Marlett schreef:Dieter?
bram en thijs schreef:Nout
En dat willen ze wel die kleine opdondersHabibi schreef:bram en thijs schreef:Nout
Topper.
Stoute Nout
Nout is stout.
Naughty Nout
Nou nou nou nou Nout
En dan betekent het ook nog iets van heersen meen ik...