Johnny Jones schreef:Buiten wandelen in het donker of in de regen vindt ze maar zozo. Dus dan doet ze zo snel mogelijk een plas en keert zich om. Eenmaal binnen kan ze zich toch bedenken. Dus dan gaan we weer naar buiten, ze stiefelt een eindje verder om vervolgens op een uitverkoren plek een keutel neer te leggen en gaat dan rechtsomkeert weer terug naar huis!
Haha, ik hou ervan!
Johnny Jones schreef:Het begon toch weer te kriebelen. Mijn grootste zorg was hoe het zou gaan met Nova, ik heb Titi daar wel heel bewust bij uitgekozen.
Als een klein, oud en dik hondje niet lukt kan ik er beter maar helemaal mee ophouden!
Nou klein oud en dik had best een takketeef kunnen zijn

. Maar leuk dat het weer zo goed gaat

.
Johnny Jones schreef:Heb jij nog opvangplannen voor de toekomst, of voorlopig even niet?
Voorlopig niet denk ik, om meerdere redenen. Het kriebelt weleens hoor maar ik wil eerst dat de omheining van de tuin dan klaar is. Langs de sloot hebben we schapennet staan en Amber ging daar op het laatst steeds onderdoor om achter de schapen (en lammeren) van de buren aan te gaan

. Die kon dus niet meer zonder strikt toezicht in dat stuk van de tuin (en dat is lastig want bosjes, heuvels en dalen dus je was haar zo kwijt

) dus dat willen we eerst op orde hebben. Ons kennende zal dat nog wel even duren (of het staat er ineens, kan ook), we hebben er geen haast mee en er is meer dan genoeg te doen wat prangender is. Plus dat ik wel even genoeg heb aan mijn eigen beestenspul (en mezelf), buiten het genieten van ze om hebben ze de afgelopen tijd nogal extra zorg nodig gehad dus het is wel goed zo.
Willem gaat momenteel ook erg lekker (relatief gezien dan) dus dat willen we ook niet verstoren, eens kijken wat er nog uitkomt. Twee weken geleden stond ie ineens op de bank in de deken te graven omdat het niet goed lag, we wisten niet wat we zagen

! Okee, het is bij die ene keer gebleven maar hij komt ook weleens de bank af om te gaan drinken en doet andere kleine dingen uit zichzelf. En vooral het naar binnen komen gaat momenteel echt geweldig met vrolijke galopsprongen.
Ik hou het dus nog even zo en kijk wel vanaf de zijlijn naar opvangers

.