Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Hoop werk maar dan heb je ook watGrethavW schreef:Wat een trots bezit
Phantom moest er nog tussen maar dat was niet te doen die maakt er een spelletje van en binnen no time was het een zooitjesirene schreef:Superleuk om eens bij elkaar te zien![]()
Sjon
Ja, dat gaat heel langzaam aan steeds wat beter. Ze staat nu van alle medicatie alleen nog op de Novacam en ze krijgt nog fysio en hydrotherapie om de 2.5 week maar het gaat naar omstandigheden echt goed.Sterre schreef:Wat een mooi stel. Hoe gaat het met Katniss?
Haha ja, alles moet wat ruimer zijn zo hahaS@ndr@ schreef:gelukkig is de straat breed genoeg,wat een rijk bezit
Dat is me een draak gewordenManuma schreef:Die blije toet van KhaleesiStoere foto! Een unieke roedel heb je.
Dank je welLanavandevledders schreef:prachtig stel,
Ik loop niet zo hoor haha voor geen goud. We wilde alleen een foto maken met alles bij elkaar alleen werkte Phantom niet meeMaryanne schreef:Je hebt zeker heel wat bekijks
Ik loop alleen met de kleintjes samen of één van de grote met een kleintje maar meestal gaan de 4 grote apart uit.. Brigitte schreef:
Dat is me een draak gewordensinds haar sterilisatie haat ze alles wat dierlijk is en leeft
![]()
Tegenwoordig bijna standaard met die jongelui niks is meer goed, vreselijkdagmar88 schreef:Brigitte schreef:
Dat is me een draak gewordensinds haar sterilisatie haat ze alles wat dierlijk is en leeft
![]()
Ondankbaar kreng.

Haha, ik maak gewoon nog een foto met Roos, Spetter en Phantom en dan sjop ik die ernaast net zo makkelijkblacky schreef:dat niet alleen ik mis ook de haarbal
maar wat heb jij een leuke roedel.

DoeBrigitte schreef:Haha, ik maak gewoon nog een foto met Roos, Spetter en Phantom en dan sjop ik die ernaast net zo makkelijk
Altijd? Dus zo'n vier keer per dag vijf keer een rond(j)e? PfffffffffBrigitte schreef:Ik loop alleen met de kleintjes samen of één van de grote met een kleintje maar meestal gaan de 4 grote apart uit..
Niemand niet hoor haha, is de 2de keer in al die tijd dat hij een ZG kreeg. Ook één keer in België toen vond de km hem te vrouwelijkNanna schreef:Ik kan er nog niet over uit dat Sjon een ZG kreeg op de clubmatch. Zo'n mooie hond..

Ik heb een vriendin dus doen het samen haha en mijn honden gingen ook mee naar mijn werk dus dan hoefde we die mee gingen niet te doen want ik was er al om 07.00 uur. Ik werk er niet meer maar mijn vriendin wel dus die neemt dan ook wat mee dus dan is het uitlaten prima te doen.Zamunda schreef:DoeBrigitte schreef:Haha, ik maak gewoon nog een foto met Roos, Spetter en Phantom en dan sjop ik die ernaast net zo makkelijk!
Altijd? Dus zo'n vier keer per dag vijf keer een rond(j)e? PfffffffffBrigitte schreef:Ik loop alleen met de kleintjes samen of één van de grote met een kleintje maar meestal gaan de 4 grote apart uit...
Dat geloof ik graag!Brigitte schreef:Hoop werk maar dan heb je ook watGrethavW schreef:Wat een trots bezit