Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De buit

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

GoldenGizmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

De buit

Ongelezen bericht door GoldenGizmo »

Ik ben vandaag met Gizmo langs een weg gelopen die dienst lijkt te doen als de plaatselijke vuilstort. Deze keer heeft Gizmo een heel gevaarlijk sappak gevangen. Zodra hij een buit heeft, loopt hij linea recta naar huis, geen tijd meer om onderweg te snuffelen. Het melkpak dat een paar meter verderop lag liep hij dus straal voorbij (zoals ik al zei, vuilstort).

Helaas liet hij het minder dan 50m van ons huis midden op de weg vallen en moest ik het daarna zelf maar mee naar huis nemen.

Bij thuiskomst wel nog even poseren:
Afbeelding
De buit

Afbeelding
Nadere inspectie

Afbeelding
Na de foto's moest hij zijn buit inleveren. Die ligt nu bij ons afval, nadat ik het restje sap dat er nog in zat had weggespoeld.
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: De buit

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Wat laat je hem vandaag hard werken, eerst een doodlink pak en daarna een slang. 't Is een keer genoeg
AfbeeldingAfbeelding
GoldenGizmo
Zeer actief

Nanna schreef:Ach wat een zoet hoofd :I:
Ja, hij weet wel hoe hij moet kijken om mensen in te pakken. Hij lijkt af en toe ook te denken dat iedereen op deze wereld is om hem te aaien, en dan helpt zo'n hoofd natuurlijk wel mee :-P
GoldenGizmo
Zeer actief

bram en thijs schreef:Wat laat je hem vandaag hard werken, eerst een doodlink pak en daarna een slang. 't Is een keer genoeg
Je hebt gelijk, daarom ligt hij, met lege slang, nu lekker uit te rusten in zijn mand :mann:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Wat een harde werker en inderdaad te zoet, lief hoofd :lief:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

GoldenGizmo schreef:[Je hebt gelijk, daarom ligt hij, met lege slang, nu lekker uit te rusten in zijn mand :mann:
Dat is een geruststelling
AfbeeldingAfbeelding
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

Haha dat is leuk! Onze Jura doet dat ook vaak, precies zoals je beschrijft. Het is een belangrijke taak. :D
GoldenGizmo
Zeer actief

runninggirl schreef:Haha dat is leuk! Onze Jura doet dat ook vaak, precies zoals je beschrijft. Het is een belangrijke taak. :D
Gizmo zou het liefst rennend naar huis gaan als hij iets heeft. Hij loopt er ook altijd zo trots mee rond: hoofd en staart in de lucht :-)
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

GoldenGizmo schreef:
runninggirl schreef:Haha dat is leuk! Onze Jura doet dat ook vaak, precies zoals je beschrijft. Het is een belangrijke taak. :D
Gizmo zou het liefst rennend naar huis gaan als hij iets heeft. Hij loopt er ook altijd zo trots mee rond: hoofd en staart in de lucht :-)
Ja, zo inderdaad! Wij laten Jura ook altijd de boodschappen uit het krat aan ons aangeven, dat vindt ze ook zo prachtig en belangrijk. :mann:
GoldenGizmo
Zeer actief

runninggirl schreef:
GoldenGizmo schreef:
Ja, zo inderdaad! Wij laten Jura ook altijd de boodschappen uit het krat aan ons aangeven, dat vindt ze ook zo prachtig en belangrijk. :mann:
Het jammere bij Gizmo is dan wel weer dat dat bij hem niet werkt. Iets wat hij zelf gevonden dragen vindt hij super, maar je moet niet denken dat hij iets gaat dragen wat je hem voorhoudt of voor hem neerlegt. Nou ja, soms wel, maar meestal niet. Ik heb ooit bedacht hem te leren een speeltje te dragen als we op pad gaan, voor we het tuinpad af zijn heeft hij hem al minstens 3x laten vallen, mits hij hem na de eerste keer nog pakt. Of oud papier (=post van loterijen) naar de papierbak brengen: vaak pakt hij het niet eens aan.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”