Je vond me meteen aardig, en ik jou ook. Later bleek dat je eigenlijk alle mensen aardig vond, maar goed, toen was ik al verkocht.
Op 9 augustus 2017 mocht ik je ophalen!
Je ging heel braaf met me mee in de auto, en het was allemaal al heel snel vertrouwd!
Je kwam uit Roemenië, was al op leeftijd (10), maar dat vonden wij niet zo'n punt.
Wij hebben 2 hele fijne jaren gehad met jou, ik hoop jij ook met ons, maar dat denk ik wel.
Je was zo trouw, ging me altijd zoeken in huis als ik te lang de kamer uit was.
Vorig jaar kwam Lente bij ons wonen, je hield eerst wat afstand, maar al gauw werden jullie goede maatjes. Je gaf haar geregeld een poetsbeurt, en jullie lagen vaak samen te tukken.
Woensdagmorgen even na 3 uur werd ik wakker van je, je lag te schuimbekken en met je pootjes te trappelen. Je kon niet overeind komen, en was erg onrustig. Later liep je wel weer, maar was super onrustig, drentelen, piepen en keffen (iets wat je nooit deed). Dierenarts gebeld en die vermoedde een epileptische aanval, wij dus midden in de nacht richting dierenartspraktijk. Ik zat met je op de achterbank, maar ik kreeg je niet rustig, en er was geen contact mogelijk.
De da gaf je 3x een spuit met valium, maar je kwam maar niet uit de aanval, als ik probeerde je te troosten/kalmeren wilde je alleen maar weg. Het was moeilijk je zo te zien. Uiteindelijk bleef alleen de keuze voor de blauwe spuit over. Je ging heen in mijn armen.
in de kennel in Roemenië (achterin)

mooi koppie

met de baas

met Lente deze zomer op een camping

wandelen 3 weken geleden in het bos

2 weken geleden (20 okt) in de buurt

Ik mis je meisje, 2 jaar, 2 maanden en 3 weken waren eigenlijk te kort.
Ik hou van je (dat zei ik elke avond tegen je bij het welterusten zeggen)!