Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
CD-ROM Stamboom hondenrassen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
CD-ROM Stamboom hondenrassen
Eindelijk de langverwachte CD-rom met alle geboren honden vanaf 97 t/m 2002 is uit.
Hij is te bestellen op de Winner bij de stand van de Raad voor 39,95.
Hoewel ze hebben er maar 500 ,denk dat ze er snel door zijn.
Gr Bertus.
Gr Bertus.
-
- Zeer actief
Re: CD-ROM Stamboom hondenrassen
Ehm...als ik het dus goed begrijp staan daar alle honden op die vanaf 97 zijn geboren en bij de RvB zijn aangemeldt???idorh schreef:Eindelijk de langverwachte CD-rom met alle geboren honden vanaf 97 t/m 2002 is uit.
Gr Bertus.
Staan ze daar op tattoo nummer, of zou je ook op geboortedatum kunnen kijken? Want Vonya moet daar dan op staan...
Als jij (of iemand anders) hem hebt gekocht, wil je me dat dan laten weten????
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...

-
- Actief
- Contacteer:
Leuk hoor Bertus, om hem hier te melden, er zijn er maar 500, ik ga de tweede dag....Je hebt net mijn kans nog meer verkleind......idorh schreef:Eindelijk de langverwachte CD-rom met alle geboren honden vanaf 97 t/m 2002 is uit.
Gr Bertus.

Groetjes Nanouk

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hebbert dat je er ben.nanoekie schreef:Leuk hoor Bertus, om hem hier te melden, er zijn er maar 500, ik ga de tweede dag....Je hebt net mijn kans nog meer verkleind......idorh schreef:Eindelijk de langverwachte CD-rom met alle geboren honden vanaf 97 t/m 2002 is uit.
Gr Bertus.
Maar als het goed is , dan gaat het net als de toenmalige fokboeken, de CD-ROM ook naar alle verenigingen in het land, dus die kunnen we dan toch, je weet wel!
Gr Bertus
-
- Actief
- Contacteer:
Denk niet dat ik ook maar het kleinste kansje heb die cd ook maar in te kijken bij de RV :cry2:idorh schreef:Hebbert dat je er ben.nanoekie schreef:Leuk hoor Bertus, om hem hier te melden, er zijn er maar 500, ik ga de tweede dag....Je hebt net mijn kans nog meer verkleind......idorh schreef:Eindelijk de langverwachte CD-rom met alle geboren honden vanaf 97 t/m 2002 is uit.
Gr Bertus.
Maar als het goed is , dan gaat het net als de toenmalige fokboeken, de CD-ROM ook naar alle verenigingen in het land, dus die kunnen we dan toch, je weet wel!
Gr Bertus
Groetjes Nanouk

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach niet huilen kleine meid, de CD komt ook bij onze Whippet vereniging.nanoekie schreef:Denk niet dat ik ook maar het kleinste kansje heb die cd ook maar in te kijken bij de RV :cry2:idorh schreef:Hebbert dat je er ben.nanoekie schreef:Leuk hoor Bertus, om hem hier te melden, er zijn er maar 500, ik ga de tweede dag....Je hebt net mijn kans nog meer verkleind......idorh schreef:Eindelijk de langverwachte CD-rom met alle geboren honden vanaf 97 t/m 2002 is uit.
Gr Bertus.
Gr Bertus
Gr Bertus.
-
- Actief
- Contacteer:
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
En hoe zit het dan met de gegevens van de fokkers die niet willen dat de blauwtjes aan de RV doorgegeven worden? Staan deze hier wel in vermeld? Is er iemand die dat weet?!?!idorh schreef:Eindelijk de langverwachte CD-rom met alle geboren honden vanaf 97 t/m 2002 is uit.
Gr Bertus.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Van elke hond wat voor ras dan ook waar van een stamboom wordt uitgegeven door de Raad van Beheer staan op de CD-ROM vermeld.Renske schreef:En hoe zit het dan met de gegevens van de fokkers die niet willen dat de blauwtjes aan de RV doorgegeven worden? Staan deze hier wel in vermeld? Is er iemand die dat weet?!?!idorh schreef:Eindelijk de langverwachte CD-rom met alle geboren honden vanaf 97 t/m 2002 is uit.
Gr Bertus.
Gr Bertus.
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Dat is voor het kooikerhondje een goede zaken. Weten we eindelijk iets meer over zo'n 40% van het gefokte aantal hier in Nederland.idorh schreef:
Van elke hond wat voor ras dan ook waar van een stamboom wordt uitgegeven door de Raad van Beheer staan op de CD-ROM vermeld.
Gr Bertus.
-
- Zeer actief
Heb je de CD???idorh schreef:Van elke hond wat voor ras dan ook waar van een stamboom wordt uitgegeven door de Raad van Beheer staan op de CD-ROM vermeld.Renske schreef:En hoe zit het dan met de gegevens van de fokkers die niet willen dat de blauwtjes aan de RV doorgegeven worden? Staan deze hier wel in vermeld? Is er iemand die dat weet?!?!idorh schreef:Eindelijk de langverwachte CD-rom met alle geboren honden vanaf 97 t/m 2002 is uit.
Gr Bertus.
Gr Bertus.
Waar kun je op zoeken? Ook op geboortedatum????
Zou je voor mij willen zoeken???
Groetjes Wendy en Vonya.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
En hoe zit het dan met de gegevens van de fokkers die niet willen dat de blauwtjes aan de RV doorgegeven worden? Staan deze hier wel in vermeld? Is er iemand die dat weet?!?![/quote]WendyV schreef:
Gr Bertus.
Van elke hond wat voor ras dan ook waar van een stamboom wordt uitgegeven door de Raad van Beheer staan op de CD-ROM vermeld.
Gr Bertus.[/quote]
Heb je de CD???
Waar kun je op zoeken? Ook op geboortedatum????
Zou je voor mij willen zoeken???[/quote]
Ik heb via de stamboom boeken alle ingeshreven Saarlooswolfhonden terug kunnen vinden, via datums, t/m 1997 , daar na kwamen de boeken niet meer uit, en die komen nu uit via de CD-ROM. er is maar een kleine oplaag plm 500 stuks, en de rest gaan naar rasverenigingen, dus ik moet ook wachten tot dat ze in de verenigingen uit komen.
Maar als men ras en geboorte gegevens wil hebben van voor 1997, dan is dat zo op tevragen bij de Raad van Beheer, dan krijg je netjes alle gegevens thuis gestuurd.
Gr Bertus.
PS hier de vermelding van de site RvB.
Nieuws Stamboek 1997 - 2002
Korte omschrijving
Datum 02-12-2003
Medio januari 2004 komt er een Cd-rom uit met daarop het stamboek over de jaren 1997 - 2002. Op de Winner (6 en 7 december aanstaande) wordt bij de stand van de Raad van Beheer een demonstratieversie van deze Cd-rom getoond. Tijdens de Winner kunt u deze Cd-rom bestellen.
Er is sprake van een eerste productie van 500 exemplaren, waarvan de verenigingen een exemplaar gratis verstrekt krijgen (na betaling van verzend en administratiekosten van € 4,95). Voor het bestellen van meerdere exemplaren geldt een tarief van € 29,95.
Voor particulieren en bedrijven bedraagt de prijs € 39,95.
Bestelformulieren kunt u tijdens de Winner inleveren bij de stand van de Raad van Beheer.
Wilt u in het bezit komen van deze Cd-rom, dan is het dus zaak tijdig te bestellen.
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer: