Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuweling

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Ronica
nieuw lid
Mijn ras(sen): shiba inu x pekingese
Aantal honden: 1

Nieuweling

Ongelezen bericht door Ronica »

Hallo forumleden, na jaren wel forums te lezen over honden op dit forum, ben ik nu toch besloten lid te worden. Ik ben Ronica, 21 jaar, afgestudeert mediavormgever en momenteel studente bos en natuurbeheer. Ik ben altijd opgegroeid met honden ensinds kind af aan ben ik ook enorm veel bezig geweest met hondenrassen onderzoeken en topics. In ons gezin hebben we een friese stabij kruising, een griffon korthals en op dit moment een shiba inu, pekingese kruising die overal harten overwint met zijn aandoenelijke karakter en uitdrukking. Nu ik op kamers woon en minder vaak Chewie kan zien, begin ik al enorm vooruit te plannen en ben momenteel opzoek naar welk ras geschikt voor mij zal zijn als toekomstige boswachter/vormgever :mrgreen: ondertussen geniet ik van de interessante verhalen die op dit forum gedeelt worden
annnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Aantal honden: 2

Re: Nieuweling

Ongelezen bericht door annnie »

Ronica schreef:Hallo forumleden, na jaren wel forums te lezen over honden op dit forum, ben ik nu toch besloten lid te worden. Ik ben Ronica, 21 jaar, afgestudeert mediavormgever en momenteel studente bos en natuurbeheer. Ik ben altijd opgegroeid met honden ensinds kind af aan ben ik ook enorm veel bezig geweest met hondenrassen onderzoeken en topics. In ons gezin hebben we een friese stabij kruising, een griffon korthals en op dit moment een shiba inu, pekingese kruising die overal harten overwint met zijn aandoenelijke karakter en uitdrukking. Nu ik op kamers woon en minder vaak Chewie kan zien, begin ik al enorm vooruit te plannen en ben momenteel opzoek naar welk ras geschikt voor mij zal zijn als toekomstige boswachter/vormgever :mrgreen: ondertussen geniet ik van de interessante verhalen die op dit forum gedeelt worden

Welkom. Ik blijf het grappig vinden die combinatie tussen iets met natuur/dieren en iets met kunst/vormgeving . Je hoort het vaker.

En waar zijn de foto's van Chewie?
Ronica
nieuw lid
Mijn ras(sen): shiba inu x pekingese

Ongelezen bericht door Ronica »

annnie schreef:
Ronica schreef:Hallo forumleden, na jaren wel forums te lezen over honden op dit forum, ben ik nu toch besloten lid te worden. Ik ben Ronica, 21 jaar, afgestudeert mediavormgever en momenteel studente bos en natuurbeheer. Ik ben altijd opgegroeid met honden ensinds kind af aan ben ik ook enorm veel bezig geweest met hondenrassen onderzoeken en topics. In ons gezin hebben we een friese stabij kruising, een griffon korthals en op dit moment een shiba inu, pekingese kruising die overal harten overwint met zijn aandoenelijke karakter en uitdrukking. Nu ik op kamers woon en minder vaak Chewie kan zien, begin ik al enorm vooruit te plannen en ben momenteel opzoek naar welk ras geschikt voor mij zal zijn als toekomstige boswachter/vormgever :mrgreen: ondertussen geniet ik van de interessante verhalen die op dit forum gedeelt worden

Welkom. Ik blijf het grappig vinden die combinatie tussen iets met natuur/dieren en iets met kunst/vormgeving . Je hoort het vaker.

En waar zijn de foto's van Chewie?
Ja he ik kwam er zelf ook al verassend genoeg achter dat er meer uit die verschillende hoeken komen :engel: nu moet ik even kijken hoe ik een fototje plaats hoor

Afbeelding

Afbeelding
(Met zijn zusje)
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Wat een leuke hondjes.
Welkom! :cheer:
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Welkom! Interessante studies en leuke kruising!
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Welkom!
Nevache
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse, Tervuerense, Groenendaeler, Galgo-mix, Spaans zwabbertje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Nevache »

Welkom!
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Welkom :flower: Enige honden :I:
En bij zo’n studie lijkt me een jachthond wel toepasselijk.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Welkom!
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”