Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuweling
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): shiba inu x pekingese
- Aantal honden: 1
Nieuweling
Hallo forumleden, na jaren wel forums te lezen over honden op dit forum, ben ik nu toch besloten lid te worden. Ik ben Ronica, 21 jaar, afgestudeert mediavormgever en momenteel studente bos en natuurbeheer. Ik ben altijd opgegroeid met honden ensinds kind af aan ben ik ook enorm veel bezig geweest met hondenrassen onderzoeken en topics. In ons gezin hebben we een friese stabij kruising, een griffon korthals en op dit moment een shiba inu, pekingese kruising die overal harten overwint met zijn aandoenelijke karakter en uitdrukking. Nu ik op kamers woon en minder vaak Chewie kan zien, begin ik al enorm vooruit te plannen en ben momenteel opzoek naar welk ras geschikt voor mij zal zijn als toekomstige boswachter/vormgever
ondertussen geniet ik van de interessante verhalen die op dit forum gedeelt worden

- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Re: Nieuweling
Ronica schreef:Hallo forumleden, na jaren wel forums te lezen over honden op dit forum, ben ik nu toch besloten lid te worden. Ik ben Ronica, 21 jaar, afgestudeert mediavormgever en momenteel studente bos en natuurbeheer. Ik ben altijd opgegroeid met honden ensinds kind af aan ben ik ook enorm veel bezig geweest met hondenrassen onderzoeken en topics. In ons gezin hebben we een friese stabij kruising, een griffon korthals en op dit moment een shiba inu, pekingese kruising die overal harten overwint met zijn aandoenelijke karakter en uitdrukking. Nu ik op kamers woon en minder vaak Chewie kan zien, begin ik al enorm vooruit te plannen en ben momenteel opzoek naar welk ras geschikt voor mij zal zijn als toekomstige boswachter/vormgeverondertussen geniet ik van de interessante verhalen die op dit forum gedeelt worden
Welkom. Ik blijf het grappig vinden die combinatie tussen iets met natuur/dieren en iets met kunst/vormgeving . Je hoort het vaker.
En waar zijn de foto's van Chewie?
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): shiba inu x pekingese
Ja he ik kwam er zelf ook al verassend genoeg achter dat er meer uit die verschillende hoeken komenannnie schreef:Ronica schreef:Hallo forumleden, na jaren wel forums te lezen over honden op dit forum, ben ik nu toch besloten lid te worden. Ik ben Ronica, 21 jaar, afgestudeert mediavormgever en momenteel studente bos en natuurbeheer. Ik ben altijd opgegroeid met honden ensinds kind af aan ben ik ook enorm veel bezig geweest met hondenrassen onderzoeken en topics. In ons gezin hebben we een friese stabij kruising, een griffon korthals en op dit moment een shiba inu, pekingese kruising die overal harten overwint met zijn aandoenelijke karakter en uitdrukking. Nu ik op kamers woon en minder vaak Chewie kan zien, begin ik al enorm vooruit te plannen en ben momenteel opzoek naar welk ras geschikt voor mij zal zijn als toekomstige boswachter/vormgeverondertussen geniet ik van de interessante verhalen die op dit forum gedeelt worden
Welkom. Ik blijf het grappig vinden die combinatie tussen iets met natuur/dieren en iets met kunst/vormgeving . Je hoort het vaker.
En waar zijn de foto's van Chewie?

(Met zijn zusje)
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Wat een leuke hondjes.
Welkom!
Welkom!

-
- Zeer actief
Welkom! Interessante studies en leuke kruising!
Welkom!
- Nevache
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse, Tervuerense, Groenendaeler, Galgo-mix, Spaans zwabbertje
- Aantal honden: 5
Welkom!
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Welkom
Enige honden
En bij zo’n studie lijkt me een jachthond wel toepasselijk.

En bij zo’n studie lijkt me een jachthond wel toepasselijk.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Welkom!
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.