En nog wat andere portretjes van haar, inmiddels ook al weer tien en een half jaar oud...

Moderator: moderatorteam

Joh, we hebben d'r geboren zien wordenmaart schreef:Wauw, 10.5 alweer![]()
Ze ziet er nog goed uit!

Ja, gaat hard hè?maart schreef:Wauw, 10.5 alweer![]()
Ze ziet er nog goed uit!
Tapas is van mijn nest van 2009, Seni van mijn laatste nest in 2011.bram en thijs schreef:Joh, we hebben d'r geboren zien wordenmaart schreef:Wauw, 10.5 alweer![]()
Ze ziet er nog goed uit!Was Seni ook van dat nest of is zij ouder?
Ja, dat wel...Nevache schreef:Wat een ontzettend vriendelijk hoofd!
En maar klooien in de speeltuin, je had iets met plastic flesjes erbijLongFields schreef: Tapas is van mijn nest van 2009, Seni van mijn laatste nest in 2011.

Ja, klopt. Wat leuk dat je dat allemaal nog weet!bram en thijs schreef:En maar klooien in de speeltuin, je had iets met plastic flesjes erbijLongFields schreef: Tapas is van mijn nest van 2009, Seni van mijn laatste nest in 2011.
Ik vond dat zo indrukwekkend, de fokker van Thijs had zoiets niet en dat hebben we gemerktLongFields schreef: Ja, klopt. Wat leuk dat je dat allemaal nog weet!

LongFields schreef:Ja, dat wel...Nevache schreef:Wat een ontzettend vriendelijk hoofd!![]()
![]()
![]()
Het is een nogal ingewikkelde hond qua karakter, 1 van de redenen waarom ik met haar niet net als met haar moeder en oma heb gefokt.
Ze wordt wat sommige zaken betreft ook wel wat milder, de echt scherpe randjes gaan er langzaam wat af. Maar er blijven er in veel situaties toch ook nog wel genoeg over.Sterre schreef:LongFields schreef:Ja, dat wel...Nevache schreef:Wat een ontzettend vriendelijk hoofd!![]()
![]()
![]()
Het is een nogal ingewikkelde hond qua karakter, 1 van de redenen waarom ik met haar niet net als met haar moeder en oma heb gefokt.Ik blijf me ook altijd verbazen over haar lieve snoet en jouw beschrijving over haar. Nu ze grijs is wordt ze alleen maar zachter om te zien.

Eens een heel ander soort foto dan ik normaal gesproken meestal maak. Vond hem ook wel goed uitgepakt zelf.fenneke schreef:Die eerste foto , wat is die geweldig![]()
De anderen ook maar die komt binnen

Ja, de tijd vliegt inderdad. En Biko al weer bijna 12... Geef hem maar een knuffel van me.alm@ schreef:Ah de familie dopneusjeetje wat gaat de tijd hard. Haar halfbroer wordt 12 deze maand. Ze ziet er puik uit