Slechte planning blijkbaar.

Moderator: moderatorteam

Precies, dat zou hier niks uitmakenGollum schreef:hahahaha!
Dat hoef ik ook niet te doen, ook al heeft ze wel gegeten
Ik vind het bijzonder dat er mensen zijn die dit wel ongestoord kunnen doenPeter27 schreef:Ik had een kilo kip op het aanrecht gelegd om soep te maken. Dacht even snel te douchen maar had de honden nog geen eten gegeven..
Joy zou het echt niet in haar kop halen om zichzelf te bedienenJules01 schreef:Ik vind het bijzonder dat er mensen zijn die dit wel ongestoord kunnen doenPeter27 schreef:Ik had een kilo kip op het aanrecht gelegd om soep te maken. Dacht even snel te douchen maar had de honden nog geen eten gegeven..
Haha! Toen ik alleen nog Manu had, kon ik mijn salami zelfs op de salontafel laten liggen en weggaan. Echt niet dat hij iets van tafel of aanrecht pikt.Jules01 schreef:Ik vind het bijzonder dat er mensen zijn die dit wel ongestoord kunnen doenPeter27 schreef:Ik had een kilo kip op het aanrecht gelegd om soep te maken. Dacht even snel te douchen maar had de honden nog geen eten gegeven..
hahaha! Kilootje kip kan er altijd wel bij als toetjeZamunda schreef:Precies, dat zou hier niks uitmakenGollum schreef:hahahaha!
Dat hoef ik ook niet te doen, ook al heeft ze wel gegeten. Leg ik vlees op het aanrecht dan kan ik er zeker van zijn dat het weg is zodra ik mijn kont gekeerd heb, al zouden ze allemaal al mudvol zitten.