Toos vermaakt zich prima met alle wandelingen die we maken.

Moderator: moderatorteam

We waren aan het afzakken Noorwegen in. Het eiland Senja en de Lofoten.bram en thijs schreef:De onderste foto heb ik ook, maar dan met twee andere hondjes. Trekken de rendieren al weg? Jullie moeten nu door naar Grense Jakobselv, als je daar toch al bent. Kun je vervolgens Finland in zakken, ga je naar Kaamanen of Inari/Ivalo en dan Rovaniemi
Ja echt hèbram en thijs schreef:SukkelCendy schreef:Helaas had ik niks bij me om foto’s mee te maken
Kan ik mooi opbiechten dat wij de verrekijker vergeten zijnCendy schreef:Ja echt hèbram en thijs schreef:SukkelCendy schreef:Helaas had ik niks bij me om foto’s mee te maken

bram en thijs schreef:Kan ik mooi opbiechten dat wij de verrekijker vergeten zijnCendy schreef:Ja echt hèbram en thijs schreef:SukkelCendy schreef:Helaas had ik niks bij me om foto’s mee te maken

Ik ookCrescent schreef:Wat schitterend, krijg gelijk weer behoefte aan vakantie.

Doen we zeker! Hebben weer een parel van een overnachtingsplek gevondenKells schreef:Leuke foto's en de wildernisroute is prachtig. Geniet er van!
Kan niet, is er maar 1 vanBishy schreef:![]()
Vriend zag de foto’s en wil nu een Toos.
Ik ga mee!bram en thijs schreef:Ik wil emigreren met Toos en Styx
Dank je!Floortje schreef:Prachtige omgeving en mooie hond
Plek zat in de garage van de camperNevache schreef:Mag ik mee in de kofferbak?? Pleeeaaaassse??
Styx durft denk ik niet over van die wiebelbruggetjes, alhoewel hij zich best gesterkt zou kunnen voelen door ToosCendy schreef:Ik ga mee!bram en thijs schreef:Ik wil emigreren met Toos en Styx
Tuurlijk! Toos trekt haar muil wel een paar keer open en blaft dan Tjakka!!ceciel schreef:Styx durft denk ik niet over van die wiebelbruggetjes, alhoewel hij zich best gesterkt zou kunnen voelen door ToosCendy schreef:Ik ga mee!bram en thijs schreef:Ik wil emigreren met Toos en Styx![]()
Prachtige foto's trouwens!
Je bént op vakantiebram en thijs schreef:Ik ookCrescent schreef:Wat schitterend, krijg gelijk weer behoefte aan vakantie.
Ze overdrijft weer eensCrescent schreef:Je bént op vakantiebram en thijs schreef:Ik ookCrescent schreef:Wat schitterend, krijg gelijk weer behoefte aan vakantie.