Moderator: moderatorteam

oke, maar doe je het om de spieren te ontwikkelen, zonder dat ze te veel belast worden, of zie ik dit verkeerd,maart schreef:Ja, dit is speciaal voor honden. Het is training onder gekende omstandigheden. Verwarmd water, makkelijk in en uit, gekende afstand, en vooral, het jaar rond
Ja, zo kan hij toch al eve' intensief bewegen zonder zwaar belast te worden. En voor de volwassen honden is het ook een uitstekende training uiteraard. Plus zowel hij als Piiri zijn er echt gek op. Piiri stormt de auto uit en opent zelf de deur van de winkel om direct door te stormen naar het zwembad.Lanavandevledders schreef:oke, maar doe je het om de spieren te ontwikkelen, zonder dat ze te veel belast worden, of zie ik dit verkeerd,maart schreef:Ja, dit is speciaal voor honden. Het is training onder gekende omstandigheden. Verwarmd water, makkelijk in en uit, gekende afstand, en vooral, het jaar rond
wel een luxe, heerlijk voor de hond trouwens.
super, dank je voor de uitleg, heb hier in de buurt nog nooit gehoord van een zwembad speciaal voor honden,maart schreef:Ja, zo kan hij toch al eve' intensief bewegen zonder zwaar belast te worden. En voor de volwassen honden is het ook een uitstekende training uiteraard. Plus zowel hij als Piiri zijn er echt gek op. Piiri stormt de auto uit en opent zelf de deur van de winkel om direct door te stormen naar het zwembad.Lanavandevledders schreef:oke, maar doe je het om de spieren te ontwikkelen, zonder dat ze te veel belast worden, of zie ik dit verkeerd,maart schreef:Ja, dit is speciaal voor honden. Het is training onder gekende omstandigheden. Verwarmd water, makkelijk in en uit, gekende afstand, en vooral, het jaar rond
wel een luxe, heerlijk voor de hond trouwens.